Andersson
Hero
Håller inte med - det är ett genidrag. Så mycket brus det skapar med i princip noll risk för byn.Vem köper naiv siare helt utan anledning?! Octa tydligen. The mind-fuckerer.
Håller inte med - det är ett genidrag. Så mycket brus det skapar med i princip noll risk för byn.Vem köper naiv siare helt utan anledning?! Octa tydligen. The mind-fuckerer.
Hahah tänkte bara försöka maxa ulvarnas förmågor och hålla byn så blind som möjligt, kändes som två billiga poängVem köper naiv siare helt utan anledning?! Octa tydligen. The mind-fuckerer.
Haha, själv har jag missat typ 20 timmars arbetstid på att gräva Impe, som jag behövt ta igen nu i helgen. Har antagligen gått miste om typ 4000 spänn också för att jag skippat att ta uppdrag för att kunna sitta tillgänglig under dagtid mer.Gud vad det är skönt att det här är slut. Någon morgon förra veckan när jag och min fru var lite osams om varför morgonen blivit så stressig så fick jag radera ett rätt långt sms jag var på väg att skicka där jag anklagade henne för att ”dreva mot mig”
Haha, precis det var ju egentligen en no-brainer. MEN JUST DÄRFÖR osv osv... Wine in front of me, giftbägare och allt vad det heter...Håller inte med - det är ett genidrag. Så mycket brus det skapar med i princip noll risk för byn.
Jag är för att ta ut Anthrox denna runda.
Låter bra! Tycker att det vore skönt att "stoppa Anthrox från sig själv" på något sätt....
Ändå rätt skönt att bli mördad, mitte psyke mådde inte bra av det här spelet
Samma här. Man kan se det som pay-to-play eller vad det kallas nuförtiden.Haha, själv har jag missat typ 20 timmars arbetstid på att gräva Impe, som jag behövt ta igen nu i helgen. Har antagligen gått miste om typ 4000 spänn också för att jag skippat att ta uppdrag för att kunna sitta tillgänglig under dagtid mer.
Smart drag.
Ja jösses, när varulvsspelet börjar sippra in i vardagen och man ifrågasätter nära och käras motiv både en och två gånger...Gud vad det är skönt att det här är slut. Någon morgon förra veckan när jag och min fru var lite osams om varför morgonen blivit så stressig så fick jag radera ett rätt långt sms jag var på väg att skicka där jag anklagade henne för att ”dreva mot mig”
tack själv till dig och @Sidd för coachande, trots att det ledde till att jag misstänkte er senare.Och fram för allt, tack för spel @HerrK, @Hägerstrand och @Skarpskytten! Även om vi alla var sämst i byn så var ni bevisligen minst sämst som överlevde längst. Hoppas ni är med och spelar igen!
HAHAUlvtråden, samma runda Anth nattmördas:
Spöktråden, efter Anth nattmördats:
Ja, jag tänker att byn i varje fall kan skylla på att ulvarna gjorde ett jäkla toppenpartiVäldigt stiligt spelat av ulvarna! Hatten av!
Vi gjorde det svårt för oss när vi slet varandra i stycken men ulvarna var nog bra nog för att vinna ändå så man kan säga att det var ingens fel
Jag hade nog dig som grön under mer eller mindre hela spelet (förutom under ett par av mina mörkare perioder, när jag spelade 4D-schack med mig själv i ett annat rum än er andra), så något rätt gjorde du ju i alla falltack själv till dig och @Sidd för coachande, trots att det ledde till att jag misstänkte er senare.
Jag vill ändå poängtera att jag drog på mig 0 röster i hela spelet. Det må vara mer av ett bevis på ”för galen för att vara ulv” än ett bevis på ”för bra bybo för att vara misstänkt” men det är ändå nånting. Vet någon om det hänt förr?
Jag ser det väl mer som att vi var för dåliga för att vara värdiga ett mord. Att bli nattmördad är ju en heder! Man tar ut de farliga först ... eller? Hur tänkte ulvarna kring sina nattmord?Och fram för allt, tack för spel @HerrK, @Hägerstrand och @Skarpskytten! Även om vi alla var sämst i byn så var ni bevisligen minst sämst som överlevde längst. Hoppas ni är med och spelar igen!
Ska skriva längre imorgon om mina tankar runt balans etc. Men i korthet är tanken att MU får poäng för att han ger en roll till byn, som kan gröna en bybo (ni nackade ju @Andersson ändå... men i teorin i varje fall) och att den har värde för byn på det sättet även om den naiva siarens siarförmåga är oanvändbar.@Vimes, hade du nån tanke med att naiv siare skulle ge inkomst? Känns spontant som enbart fördelar för MU.