Till en M:UA-kampanj gjorde jag en rätt ambitiös beskrivning/ett äventyr av resan från Karle till Göborg via Blixbo. Särskilt Blixbo beskrevs utförligt med karta och allt. När jag gjorde det utgick jag till stor del från en gammal tråd på JR:s nu döda forum där folk, framförallt en person vill jag minnas, hade hittat på layouten till stan och ställen som (Blod)Röda Tältet m.m. Jag har lite grejer jag vill finjustera till, men jag klistrar in dokumentet här i.a.f.
Min fråga är: är det någon som vet med sig att ha hittat på något av detta, skrivit i forumtråden eller bidragit på något sätt? För i.s.f. skulle jag gärna skriva in den personens namn så att jag inte tar cred för nån annans påhitt. Vore också kul att höra vad folk tycker om detta.
Min fråga är: är det någon som vet med sig att ha hittat på något av detta, skrivit i forumtråden eller bidragit på något sätt? För i.s.f. skulle jag gärna skriva in den personens namn så att jag inte tar cred för nån annans påhitt. Vore också kul att höra vad folk tycker om detta.
Attachments
-
431.5 KB Views: 25