drakponken
Veteran
Vad är det som är så farligt; pneumotropi; mitt hår fladdrar som i en dålig reklamfilm,Ataxatropi; samma, Nomotropi: sängen bäddar sig själv, Kronotropi; man ser yngre/äldre ut etc.
Om du kliver in i ett rum och facklan bredvid ditt huvud flammar upp till en lägereld blir folk i allmänhet jävligt skraja.drakponken said:Vad är det som är så farligt; pneumotropi; mitt hår fladdrar som i en dålig reklamfilm,Ataxatropi; samma, Nomotropi: sängen bäddar sig själv, Kronotropi; man ser yngre/äldre ut etc.
Ja. Eons magi är vetenskaplig, vilket innebär att det finns ett enormt antal mer eller mindre okända och (ännu) oförklarliga fenomen som ger upphov till allt möjligt. Se bara på artefakterna som finns spridda i diverse moduler, de skrivna äventyren, "ondskereglerna" i L&H, eller för den delen alkemisystemet...En fråga till! Lite offtopic dock kanske. Jag hade en ide till min magiker, Jag tänkte mig att han skulle ha grått eller vitt hår, Av ett misslyckat magiskt experiment eller något. Går det?
Äh, vitsen med forumet är ju att vi ska sitta och hitta på svar till frågorna som folk ställer, och sedan sitta och argumentera om vilket svar som är bäst. På så sätt får nybörjarna hjälp och stöd, och vi som är helt insnöade på spelet får visa hur bäst vi ärFörlåt för alla frågorna XD