aaah, jag måste lära mig att bygga sådär
tack för backfeeden
kom faktiskt på det förr förra äventyret vi lirade! de va dumma så de fattade aldrig poängen med kopplet! satte det på varandra i tron om att de skulle funka.... MIn tanke var, att det skulle kunna skapa intressanta möjligheter iom att tämja ett lejon elelr nått annat trevligt djur i jakten på en mäktig följeslagare
Har ett roligt äventyr jag bygger nu beserat på verkliga historier ifrån 1900-talet, det är en expidetion för att finna ett exotisk djur exempelvis en fågel, djupt där inne bor en av de största björnarna i världen, detta äventyr ska skada personerna då de saknar myggnät och annat funderar på att ge dem sjukdommar och annat beroende på vilka val de gör och vilken väg de går... till sist innan de finner fågeln om de ens gör de, så ska de finna en grotta med olika döda kadaver där BAMSE björnen bor, denna björn baseras på en historia av Sten Berman som var zoolog och försökte finna en mytomspunnen björn och gjorde det, den tros vara helt utrotad men det finns legender som talar om att den fanns, vore ballt att tämja en sådan
GIGANTUS BJÖRNUS
men för att komma till de jag ville, vart lär ni er vad detta ska regenera är det ara av ren klokhet eller finns det någon tabell för detta?