Minimoni
Homelander
Ok, jag förstår att man inte skall uppmana till olagligheter då det dels är just olagligt och att det står i forumsreglerna. Dock har jag sett folk talat om att ladda ned både det ena och det andra från omdiskuterade källor och aldrig fått en avstängning. Jag kan inte annat än att tro och tycka mig se att varningen samt den påföljande avstängningen är färgad av Krilles syn och uppfattning av Magnamund som person.
Jag vet att en total rättvisa för alla är omöjlig då moderatorerna är människor, men det blir nästan övertydligt i jämförelse med andra trådar jag läst. Det upplevs för mig som om Magnamund mest blev avstängd för att han är just Magnamund. Om någon annan gjort samma sak så tror jag först och främst att det inte skulle resultera i en varning och definitivt inte en påföljande avstängning i en hel vecka.
Jag vet att en total rättvisa för alla är omöjlig då moderatorerna är människor, men det blir nästan övertydligt i jämförelse med andra trådar jag läst. Det upplevs för mig som om Magnamund mest blev avstängd för att han är just Magnamund. Om någon annan gjort samma sak så tror jag först och främst att det inte skulle resultera i en varning och definitivt inte en påföljande avstängning i en hel vecka.