Nekromanti Maktmissbruk och politisk förföljelse

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Kära underså.. *host* kamrater!

Under den senast tiden har jag, som ni säkert märkt, förföljts av myndigheterna på rollspel.nu genom en tarvlig och lögnaktig hatkampanj. Det är uppenbart att Dante känner hur det knorras i leden och att forumets krav på ledarskap hårdnar.

Regimen darrar, och massorna söker nya förebilder.

Trots att jag inte har några ambitioner att stiga upp och bära ledartröjan har jag blivit en förebild för många av er. En symbol för rättvisa, vilket retar regimen.

Jag kommer att ta mig obruten genom den senaste tidens hätska påhopp (se Dantes signatur), men jag behöver ert stöd. Därför har jag utformat en ny banner, som får användas av alla frihetstörstande kamrater. Ni finner den längst ned i detta inlägg.

Er broder och kamrat
Vitulv, årets forumspersonlighet 2009

rjonas

Hero
-Godwins lag!

Dante vann.

(Så här i efterhand är jag lite besviken på Vitulvs framträdande, jag trodde han skulle vinna efter en segsliten kamp med Dante. Men så gick han på den lätta.)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag som surfar utan avatar- och signaturvisning är lyckligt ovetande om dessa orättvisor. Ignorance is bliss.

Jag har därför gjort en egen banner.

Attachments

Johan K

Gammal & dryg
Måste ju ge heder åt din kampanj här på forumet Vitulv!

/ Johan K, som följer denna kampanj med spänd förväntan!

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Då passar jag på att ger heder åt Dantes kampanj så han får lite uppmuntrande röst. Om jag inte vore så lat skulle jag lägga in hans knapp också i signaturen.

Heja Dante! :gremwink:

Anders Åstrand

Swordsman
Jag kan tyvärr inte stödja någon av er då ni båda har varit inne i töntiga-namn-så-man-inte-vet-vem-som-är-vem-träsket. Ironiskt or not så har ni båda varit där. :gremfrown:

Därför har jag en egen kandidat!

Magnus Seter är bäst på forumet, för han skrev Kaos Väktare!

Attachments

Zebulon

Swordsman
Tack snälla Gardener!
Jag trodde inte ens du visste att jag fanns!
Att du tycker att just jag är bäst känns helt... Jag vet inte vad jag skall säga...
Jag får torka tårarna här alltså!

Tack snälla du, min dag blev just helt fantastisk!

Storuggla

Champion
"Magnus Seter är bäst på forumet, för han skrev Kaos Väktare!"

Trams, han är bäst för att han skrev Dödspatrullen! Eller morddårarna, eller vad det nu hette.

Storuggla, its a troop of death

ripperdoc

Myrmidon
Gardener slumpar fram användarnamn till sin signatur, det är vad jag tror. Annars hade ju aldrig jag blivit omnämnd :gremsmile:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Nej då. Någon slump är det inte frågan om.

Alla inloggade användare får såklart se sin egen avatar och sitt egna namn i signaturen.