Nu har jag läst igenom de flesta av alla argument och kommit fram till en sak: visst det fattas viktiga regler men se det så här: Vad för sjukhus hamnade RP:na på egentligen? var det ett gäng hit-mans tror jag inte de skickas in på karolinska precis, nej de hamnar hos en typ shadowdoc eller en annan skum typ: han får ju då inte lika bra vård... ligger kvar längre, dock, är spelaren en laglydig medborgare förtjänar han den goda sjukvård framtiden kan ge, jag menar att stoppa infektioner oc hblödningar i framtiden är småpotatis.
För det andra: 3 kila sprängdeg, det är mycket!!! Har de regler för hur långt man flyger vi har inte använt oss av sprängsaker än!
Amputationsrisk: Alla som sett Saving Private Ryan har ju sett hur armar och ben flyger när Die Deutscher kommer med en 40 mm kanon... borde det inte finnas lite regler för hur kroppsdelar hänger med kulorna ibland, t.ex om man blir träffad av det fetaste prickskyttegeväret?
Cybertech och Biotech är ett bra alternativ till vanliga läkemetoder, då lär sig spelarna att det är dyrt att skjutas.
Är det bara jag som tycker att man tål lite mycket? Eller att den jättemäktiga autokarbinen gör hela 5T6!!! oj oj oj, vad ont = NOT!!! man måste komma upp i 40 - 50 i skada för att skadan ska vara någorlunda farlig!
Det var allt!
" Wolves are noble animals, apart from dogs "