Brynolf
Orange
Det är klart det inte är en slump.Då drog jag slutsatsen att det inte var en slump att rösten hamnade just 08.59.59, det är riktigt att det inte är någor dubhar sagt utan min tolkning baserat på ovanstående.
Det är klart det inte är en slump.Då drog jag slutsatsen att det inte var en slump att rösten hamnade just 08.59.59, det är riktigt att det inte är någor dubhar sagt utan min tolkning baserat på ovanstående.
Det tror inte jag heller. Vimes är och förblir min förstakandidat, oerhört mycket ska till för att jag ska flytta min röst.Det är klart det inte är en slump.
I synnerhet när rösten i fråga inte gör någon nytta.Om jag trots det ska vara självkritisk så kan jag tycka att det är lite märkligt är att en så rutinerad spelare som Vimes gör ett drag som i efterhand ser extremt ulvigt ut?!
Dracks det mycket vin på Vimes fest? Känns vinbägaraktigt!I synnerhet när rösten i fråga inte gör någon nytta.
Jag tänkte precis likadant, vilket också är anledningen till att jag, som påpekats, brusat en del nonsens.Bra tänkt (eller förklarat kanske). Till skillnad från vanliga spel har vi en fördel mot ulvarna när bruset ska navigeras.
Jag får lite erkänna att jag inte kommit på någon vettig vinst-plan med min mer försiktiga strategi... Det är mer en strategi för att inte förlora, snarare än för att vinna. Vi kör.
Allsvenskan? Inte illa(tävlingsdebut i division 3!)
Håller tummarna! Berätta gärna hur det gick!Angående min aktivitet idag kommer jag vara iväg på dressyrtävling med dottern (tävlingsdebut i division 3!),
Det är förstås alltid en rejäl vinbägare huruvida en ulv är med och lynchar en annan ulv.Sen tycker jag nog inte att vi på Octadrevet ska grönas så där helg totalt av detta. Hade jag varit ulv hade jag gått stenhårt på min ulvkompis. Även drivit drev som ledde till att den rök. Vi hafe fortfarande fått skottet från den ulven och grönat den andre nå djävulskt.
Rimlig analys.Och eftersom Utter-Klas mördades så är de röda i min bok:
Stradh
Basse
Vimes
Och jag själv, om man ska vara objektiv
Borde du inte ha med mig på listan? Du vet förstås eventuella valida anledningar till att du själv inte var med och hängde Octa, men mina anledningar till detsamma kan du ju inte veta.1. Vimes
2. Stradh
3. Någon annan
Alla är indirekt med på min lista. Punkt 3 inkluderar alla förutom Vimes och Stradh.Borde du inte ha med mig på listan?
Jo, det känns väl klart mer sannolikt att ulvarna försöker ha två gubbar kvar i spel än att de offrar en tidigt för att gröna den andre.… i just detta spel tror jag ulvarna har större incitament än vanligt att hålla sig vid liv. Särskilt ju tidigare i spel det är. Sen när de börjar få vittring på Janne kan de börja offra varandra, men inte redan i R2.
Jag tycker att du spelar svagt, Basenanji. Både Vimes och Brynolf har mer iögonfallande beteenden än du så du hamnar något längre ned på min rödlista men du gör och har gjort absolut noll för att gröna dig.Jag vill bara försynt påpeka att jag knappast aktivt har velat ha ut tex Anthrox.
Jag fattar faktiskt inte hur man ska gröna sig i det här spelet. Senast jag försökte tyckte du att jag var ulvig.men du gör och har gjort absolut noll för att gröna dig.
Logiskt och rimligt. Vimes o Stradh ska vi dock kolla blodtemperaturen på. Känns som om ngn av dem inte vill oss luftberoende väl.Jag fattar faktiskt inte hur man ska gröna sig i det här spelet. Senast jag försökte tyckte du att jag var ulvig.
En sak är jag fick helt säker på: som ulv hade jag aldrig sumpat två rundor i rad. Det skulle kräva så mycket iskyla att vi får etablera en ny kategori i KURT: ISULV. (En ulvrationalitet som går ut på att enbart vara iskall).
Jag är mitt vanliga beboeliga jag. .det brukar ju anklagas för att vara kaosigt...fast kanske oftast av HägernTycker @Badmojo har kommit fint in i spel och hoppas att du tycker att det känns kul! Din röst på Anthrox i R1 känns nu lite dkum, men det täddar du snyggt upp med rösten på Octagonal!
@StradhLestat känns mysko men ska ju enligt egen utsago vara kaosig. Hur myckrt kaos har det egentligen blivit här?
@Brynolf kör sluga moves och kan väl aldrig helt räknas bort. Men jag gillar hans läsning av Vimes!
@Impetigo verkar ha utsett mig till ”reserv-Octa”, nån han kan tjafsa med lite på rutin nu när hans favoritduellist inte är kvar i spel.
Men hörni! Har vi helt missat @Sidd ?
Menar du när du gick in i r2 och citerade en röst på Anthrox och sen inte skrev nåt mer på hela rundan? Följde upp med att säga att du glömt att du gjorde inlägget?Jag fattar faktiskt inte hur man ska gröna sig i det här spelet. Senast jag försökte tyckte du att jag var ulvig.