Vimes
Marinbiolog
Jag är kulturvetare, så matte är inget jag kan.anthrox och hägerstrand och andra coola ingenjörer kan säkert räkna ut det där med nån sån ränta på ränta-ekvation. Men jag är en humaniorafjant!![]()
Impetigo hade en massa rimliga invändningar här. Kanske det främsta är din post i R2 som du gärna får förklara hur vi ska läsa den som något annat än att du lurkar i tråden och håller dig undan?Är det något särskilt jag borde förklara?
Och jag är spelledare, så jag tänker inte delta i speldiskussioner. Mer än att säga att exponenter är väl för bövelen grundskolematte? 140*1,05^4=170,171Jag är kulturvetare, så matte är inget jag kan.
Jag tror på det sistnämndaJag har inte läst in mig ordentligt på rundan än, kan någon summera caset mot Stradh? Eller är det bara att Stradh är Stradh som är det tongivande?
Men det besvarade jag ju i tidigare post. Jag skulle vilja ha fjodor under tryck...För min del: oklart röstningsbeteende. Till exempel: han röstar på mig fast han säger att han inte begriper caset mot mig.
Du röstar på mig för att du vill ha Fjodor under tryck?Men det besvarade jag ju i tidigare post. Jag skulle vilja ha fjodor under tryck...
Försöker du låtsas som det inte redan avhandlats i direkt svar till dig i just denna runda?Du röstar på mig för att du vill ha Fjodor under tryck?
Vänta här nu..... Utterns fokande gällde väl ändå mina misstankar mot Fjodde? Inte mot mig..... Läste du fel eller fultolkar du?Sömnige Isaac drogs ner i djupet precis när han muttrade något att han börjat foka på Strahds trådförehavanden i R1… just sayin..,
Min röst ligger därför kvar för stunden. Ditåt det lutar, rinner det.
Men Vimse borde snittas också, om det behövs efter att Strahd waterboardats.
Vad betyder det här svaret ens?Försöker du låtsas som det inte redan avhandlats i direkt svar till dig i just denna runda?
Vilket du just bevisar ytteliggare...sen att DU violl att jag ska ligga kvar ensam på Fjodde istället för att flytta rlsten till dig är väl uppenbart för alla?
View attachment 23476
Det är mycket möjligt att det kan vara så. Octas andra röster har legat på Impe och mig så den där rösten sticker ju helt klart ut som märklig. Fjoddes lågflygande är ju som det alltid är, och det gör det ju svårt att analysera. Just nu tycker jag vi har fler diskrepanser i aktivt spel från andra spelare att driva om men att det finns misstankar mot Fjodde är ju knappast orimligt, det finns alltid misstankar mot Fjodde. Förhoppningsvis vaknar han väl till liv inom kort, annars är det läge att fler börjar uppmärksamma det.Vänta nu...jag gick tillbaka för att försöka hitta vad Uttern skrev, men hittade då denna...
View attachment 23477
Betyder det att jag har fel om fjodor, eller var det ett kort kort alibiröstande?
På alphaspel.....har jag för mig att han skrev.....