Du erkänner att du är ulv?Kul Hägerstrand, men svårt parti! Tack alla! Det här borde vi göra om!
(Mitt marklyftstjosan var mest en blinkning till att Vimes och Octa föreslog att vi skulle brusa tråden, varpå Vimes sedan…inte alls brusar?! Så genom att brusa tycker jag att jag visar hur man ksn brusa, om det nu är en god teknik att visa upp sig som snel hest och göra det svårt för ulvarna.)
Ja, det är svårt. Men kul! Du får vara fantasirik och hermeneutisk!Hur skulle vi signalera det då? På ett sätt som inte ulvarna förstår? Genom handsignaler?![]()
Det här visar ju ytterligare att du inte riktigt tänker som jag tycker att en bybo borde.@Vimes det måste vara bekvämt att välja ett case mot mig som har den inbyggda begränsningen ”jag kan inte skriva vad jag menar för då går jorden under”.
Så ditt case är ”jag har ett case men det är hemligt”.
Värdelöst.
Du tyckte nyss att jag var "illröd" också, vill jag påminna om. Vad hände där?Ja, som sagt helt sjukt att vi har två helt uppenbara ulvar i ett parti fär vi vet att det finns en ulv i spel.
En av herrarna Vimes och Basse har gjort bort sig helt med sitt försök till 4d-schack och för mig blir båda 100% röda.
Så här: om jag skulle skriva att jag inte är ulv, vad tjänar ulven på det? Vi får komma ihåg att ulven just nu letar efter vem som är ordförande! (Eller så har hen tyvärr redan listat ut det)Du erkänner att du är ulv?
I så fall borde han ju försöka bli hängd för qtt få ett slut på spektaklet.Märker ni för övrigt att Vimes inte blir så stressad av att åka ut? Det är för att han tror att han listat ut vem som är JM och att hankommer vinna genom att pricka rätt.
Det stämmer ju faktisktI så fall borde han ju försöka bli hängd för qtt få ett slut på spektaklet.
Det här mejkar ingen som helst sense.Märker ni för övrigt att Vimes inte blir så stressad av att åka ut? Det är för att han tror att han listat ut vem som är JM och att hankommer vinna genom att pricka rätt.
jag tror att Basse försa sig med sitt ”tack för kul parti”. Så jag tror inte det blir någon ytterligare runda.Jag vill hursomhelst inte bli utröstad.
Varför?Jag vill hursomhelst inte bli utröstad.
För att en ulv hade velat det.Varför?
Jag skrev redan i förra rundan att jag vet vem Jean-Pierre är!Märker ni för övrigt att Vimes inte blir så stressad av att åka ut? Det är för att han tror att han listat ut vem som är JM och att hankommer vinna genom att pricka rätt.