God45
#PrayersForBahakan
Om någon undrar hände stämningen i She-Hulk. Och ja, She-Hulk serierna är fucking bäst!Inte försökt, han lyckades stämma Herkules för övervåld. Antar att pengarna gick till vård och återhämtning (att det sista gjordes på en tropisk strand gjorde nog att det kostade lite extra)
A) är det inte lite långt att åka? B) varför skulle Magneto vara intresserad av köpa tåget?
Det här är en golden age of terrorism referens där exakt den här grejen gjordes med flygplan och Kuba. Det var så många kapade plan att Castro till slut satte en standard lösen per flygplan. Så jag gick inte in i detaljerna. Men vad som är viktigt att veta är:
1: Magneto kommer inte betala, han kommer ta tåget, tacka offentligt för att uppmuntra mer sådant här och sedan sätta superskurkarna i ett arbetsläger.
2: Genosha har fan inga handelspartners. Han behöver lösensumman får tåget, för att inte sno teknologin i tåget och för gisslorna för att kunna få in utländsk valuta. Jag har inte koll på vad Genosha har för valuta men jag antar att det är typ Magneto pounds för det känns som grejen Magneto hade gjort.
3: Det är en ideologisk propaganda seger som får USA att se dumma ut.