Det här låter så jäkla coolt! En del av Marvel jag har dålig koll på!Lyckades faktiskt skriva ihop en outline av mitt scenario idag, nu är det bara att skriva det kvar.
MODOT är skurken och inspireras mycket av Howard the Duck (2007-2008) del 1-4 och den här fenomenala kampanjen.
View attachment 22942
Hehe, kanske senareSå… En till skurk?![]()
Spännande! Håller på att förbereda Egypten-kapitlet av Masks of Nyarlathotep, så kanske blir ett slags crossover.Absolut inte för sent!Mars har knappt ens börjat!
1T100an ger dig… Apocalypse!
Omfg, Lovecrafriansk Apocalypse?! SQUUUUUEEEESpännande! Håller på att förbereda Egypten-kapitlet av Masks of Nyarlathotep, så kanske blir ett slags crossover.
Heart of LovecrafricaOmfg, Lovecrafriansk Apocalypse?! SQUUUUUEEEE
Det här är sjukt bra! Så mycket ton i ordvalen! Och det är snyggt också! Älskar att motivationen för Taskmaster kan vara olika saker och man slår för det!Jag vet inte varför jag körde på engelska, helt klart större felpotential ... kunde heller inte riktigt släppa sakers tillstånd i världen. Men, men kanske går det att spela ändå. Lite öppet och mycket man själv måste lägga till för att komplettera det.
Känner mig inte lika säker på språkhanteringen på engelska, och vill ju gärna inte bli för svengelsk. Men andra får avgöra hur mycket jag borde justera. Tematiskt var snabbt att komma fram till, svårt att hålla det till två sidor. … snyggast blir den givetvis utskriven och vikt.Det här är sjukt bra! Så mycket ton i ordvalen! Och det är snyggt också! Älskar att motivationen för Taskmaster kan vara olika saker och man slår för det!
Man skulle kunna slå ihop våra äventyr!Mitt Dracula scenario! Det heter: Amerikas Kung, Dracula!
Ja! Det känns som att vi båda hade svårt att skaka av oss vad som händer på nyheterna.Man skulle kunna slå ihop våra äventyr!
34 - Absorbing ManJag borde skriva på annat. Men fuck that, jag vill göra mer capeshit. Ge mig en till!
Ohhh! Det här blir en utmaning!34 - Absorbing Man
![]()
Denna har jag noll koll på, får läsa in mig. Ser dock cool ut!Dormammu!