Jag har provspelat den (och Mystique) och den har varit bra men ganska skör. Om man inte drar Patriot och Ultron så vinner man oftast inte och om man gör det så vinner man typ. Om inte Killmonger...Går det att få ihop en vettig deck med Kazaar, Patriot och Ultron? Kanske Blue Marvel också?
Jag vill också ha WongJa, just Wong skaver för mig... Jag har massor med coola decks som jag vill spela som behöver honom som motor och han är en del av pool 2 så det är lite "va fan..." över det hela.
Jo just det, jag ligger en för lågt med poolerna... Men sedan 460+ eller något liknande i alla fall.Är han inte pool 3?
Jag saknar att jag inte har Wong och Mystique mest känns det som.
Jag har deadpool och... Asså, jag är inte jätteimponerad för att vara ärlig. Nu saknar jag Venom så jag har bara Carnage och Deathlok att döda honom med plus Killmonger men just det där att han kostar 1 varje gång han skall ut igen har jag upplevt vara mer problematiskt än jag trott och man vill ju döda honom ofta så det är inte helt trivialt. Jag spelar hellre Hood och Nova som 1-drop och tycker inte sällan Sabretooth är ungefär lika bra.Hade varit gött att få Deadpool också
Cog.
Ja, förstår vad du menar med Nova. Han är ganska knepig och inte sällan spelar man lite runt honom så att säga, försöker inte spränga honom för tidigt etc. Jag spelar ganska ofta ut honom runda 3-4 i stället för runda 1. Jag upplever ofta att destroy-lekar som jag möter också försöker spela för att maxa Nova snarare än att spela "optimalt".hood är bra!
nova tycker jag är svår att få något värde för ärligen. ofta dödar man honom innan man har kort ute som han ger bonus till. hade hellre bytt honom mot deadpool i min destroy lek (där jag har nova nu...)
Cog.
Det är olika för alla dessvärre... Jag har Titania och Ronan.Wong är i token-shopen just nu (eller det är olika för alla?) men jag har bara 400 tokens…
Kan man få tag i tokens på något annat sätt än via collectors reserves? Det tar ju en evighet.
Jag har inte Wong i shopen så det är olika. Ibland går det få tokens av guld (som går att köpa för pengar eller samla ihop i spelet) i olika erbjudanden (bundles?). Men inte alltid.Wong är i token-shopen just nu (eller det är olika för alla?) men jag har bara 400 tokens…
Kan man få tag i tokens på något annat sätt än via collectors reserves? Det tar ju en evighet.