Några blandade grejor:
Jag har fortfarande inte Wong, men efter 1600 respektive 1200 collection level så dök han upp i shoppen i går. På både mobilen och paddan. Mobilen har 700 tokens och paddan 600. Men han är pinned i alla fall...
Spelet hatar mig. Asså, på riktigt. Det går bra och så, men jag är inne i en extrem våg där saker är elaka. Iceman träffar alltid mitt viktigaste kort. Storm i lock-lekar, Dino i dino-lekar, ... De där som liksom på egen hand gör att saker går rejält sönder. Och samma gäller för Sokovia. Och det är i princip statistiskt säkerställt. Det låter som gnäll, men det händer så ofta att det är helt osannorlikt. Det luktar elak kod lång väg.
Men appropå Storm och Dino så har jag fått riktigt bra snurr på leken med dem samt Zola och She hulk. Den vinner riktigt ofta och är inte dålig för snap baiting heller. Många som vinner en Storm:ad location tenderar att tycka de ligger före.
Veckans hot card har varit Enchantress. Jag har äntligen lärt mig att det inte behövs spelas ett stort monster runda 6 utan Amora eller hennes munkiga motpart gör en hel del kul grejor de också.