Det var en väldigt Meh! uppdatering... Spiderman-nerf:en smakar trist då den gör att Spidde och Professor X konkurerar om 5-slot:en. Det känns mest som de vill försöka så gott det det går att störa Galactus utan att lösa problemet. Beast tycker jag nog var rätt bra för när bounce rullar så blir den extremt kraftfull, men det är ändå lite synd. Hood är intressant! Tror den kan ha lite kul effekter. Lagom straffande mot lekar som inte hanterar den med Destroy eller Bounce och boostande för Viper/Sentry. Gillart. Rogue är extremt Meh. Ingen spelar henne för Power. Medusa-fixen var trevlig men lång ifrån spektakulär. Och ingen hantering av Galactus eller High Evolutionary även om den senare inte är överraskande då det var för kort tid sedan man fick betala dyrt för honom. Den kommer nästa månad.
För övrigt så spelar jag Lockjaw High Evo och vinner massor just nu. Men det är inte så konstigt så här tidigt på säsongen.
Vad tycker folk om Move-boostarna? Jag känner mig ganska oinspirerad av dem, men jag tror den leken kan bli rätt bra. Jag har lärt mig respektera Dagger.
För övrigt så spelar jag Lockjaw High Evo och vinner massor just nu. Men det är inte så konstigt så här tidigt på säsongen.
Vad tycker folk om Move-boostarna? Jag känner mig ganska oinspirerad av dem, men jag tror den leken kan bli rätt bra. Jag har lärt mig respektera Dagger.