Tack! Den verkar skoj. Alioth kanske också kan vara något, iaf blir det ganska lätt att i runda fem avgöra om man kommer vinna.Här är de kommande: https://marvelsnapzone.com/marvel-snap-new-card-schedule/
Det är en gyllene blandning mellan bra skit och vanlig sådan. Morbius^2 är nog den som fångat mitt öga mest.
Ja, den verkar okej. Kan vara bra i diverse lockdown-lekar kanske.Tack! Den verkar skoj. Alioth kanske också kan vara något, iaf blir det ganska lätt att i runda fem avgöra om man kommer vinna.
Det är svårt att veta vilka kort som kommer dominera metat.Ja, den verkar okej. Kan vara bra i diverse lockdown-lekar kanske.
Svårt att tro att något där kommer att vara meta-dominerande annat än möjligen Alioth. De här korten är support. Med det sagt är Zabu extremt stabil och enablar många lekar, och Jeff blir nog aldrig föråldrad som toolbox.Det är svårt att veta vilka kort som kommer dominera metat.
Av de kommande spotlight caches vill jag ha:
Nr 1 Jeff
Nr 2 Alioth och Hit Monkey
Nr 3 Zabu (osäker på om jag har Jean, Renslayer har jag ingen koll på)
Nr 4 M.M.M
Ta rent hus varannan cache tror jag att jag klarar så då blir det nog nr 2 och 4. Egentligen hade nog nr 1 och 3 varit bättre eftersom två viktiga kort finns där: Jeff och Zabu. Men har för lite credits för att vara säker på att få Jeff.
Vilka kort tror ni blir viktigast framöver?
Werewolf by Night ser crazypants bra ut! Man-Thing verkar väldigt användbar. Annihilus kommer att ge oss vansinniga mängder Sentry- och Red Hood-lekar. Knull tycker om Gladiator.De har gjort en rejäl uppdatering på kommande spotlights här: https://marvelsnapzone.com/marvel-snap-new-card-schedule/ . En del intressanta grejor på G.
Håller helt med. Undrar om Gladiator drar kortet ur leken eller om det är en kopia. "Add" känns lite tvetydigt. Hur som, väldigt bra kort.Werewolf by Night ser crazypants bra ut! Man-Thing verkar väldigt användbar. Annihilus kommer att ge oss vansinniga mängder Sentry- och Red Hood-lekar. Knull tycker om Gladiator.