Tackar jag har inte hunnit men de kommer säkert upp färglagda snart^^solvebring said:Tja, riktigt najs typisk comicstil, stiliserat men fint tecknat. Synd att du inte färglagt dem alla. Nå, fint, enkelt men bra, så som comic ska vara enligt mig. Undrar dock vad det är för onaturlig ställning tjejen på sista bilden har, eller ser jag fel - hänger hon inte i luften?
Tackar ^^krank said:Riktigt snyggt. Hon som hänger i luften är ett av de snyggaste ansiktena jag sett dig göra - mycket bra perspektiv på ögat, läpparna ligger helt rätt...
Jag tänker dock vara så fräck att jag påpekar ett par saker jag undrar om du tänkt på - jag kan såklart vara helt ute och cykla, jag kan inte rita så värst bra själv så ignorera allt jag skriver om du vill.
- Flera av bilderna visar en mycket tunn hals. Det blir inte fult eller så, men jag vet inte om jag associerar det till just marvel.
- Lövtjejens hals ser inte riktigt ut att ha böjt sig något när hon vridet på huvudet, så det ser en smula... onaturligt ut. Ämlarns snygga löv annars, dock.
- Ibland känns det som att dina munnar hamnar lite långt ner. Eller jag vet inte, kan det höra samman med att du ofta har ganska smala hakor i dina huvudformer?
- Har du testat att inte dra käklinjen ända bort till örat? Jag upplever att det kan hjälpa till att skapa en känsla av att huvudet faktiskt sitter fast på halsen.
Hoppas du tar ovanstående på rätt sätt =)
Det är roligt att se hur du utvecklats, och fortsätter utvecklas. De här är mycket bättre än de allra första du visade mig =)
Det håller jag med om.=)Sollyx said:helheten får henne att se ondskefull/ busig ut.