True, jag brukar skriva steam bara för att det låter bättre än diselMekanurg said:Det här är nog dieselpunk, snarare än steampunk. Jag får "sent 40-tals"-vibbar hela tiden.
Den är snygg också. Jag gillar dock känslan jag får från bild 1. En lite behändig sak för dig som bor i stan. Lite som dagens eu-moppe.krank said:Måste nog erkänna att jag gillar den andra mer än den första; den är en sån ordentlig kukförlängare =)
bwahahahaha, det tänkte jag inte ens på... Och hon ser så glad ut =)Mekanurg said:Tänk då på hur vindrutan framför tjejen är utformad. Konstnären är knappast subtil.
Jag är professionell informationinhämtare sedan 20 år. Jag gör det på ren rutin.solvebring said:Underbart!
Hur kommer det sig förresten att du alltid kommer med forumets bästa bilder och konstnärstips?
Coolt. Jag trodde inte att du var bartender!Mekanurg said:Jag är professionell informationinhämtare sedan 20 år. Jag gör det på ren rutin.solvebring said:Underbart!
Hur kommer det sig förresten att du alltid kommer med forumets bästa bilder och konstnärstips?
Du vet att du faktiskt ger vibbar av att i riktiga livet egentligen vara en tuff privatspanar-rollperson va?Mekanurg said:Jag är professionell informationinhämtare sedan 20 år. Jag gör det på ren rutin.solvebring said:Underbart!
Tack för de orden. :gremdrink:solvebring said:Du vet att du faktiskt ger vibbar av att i riktiga livet egentligen vara en tuff privatspanar-rollperson va?