Nekromanti /me fyller 1000 exp

DODswe4

Hero
lite OT kanske ?

jo lite, fast det är mest titeln jag tycker är skön, annars är det mest militär yrken eller Classer från D20 som gäller, goda varelser är vanligt när man når riktigt högt i XP

LukeFagwalker

Veteran
Re: Nice, tackar... [NT]

Oj, skulle man kunna säga. jag upptäckte nyss att man får 1xp när man betygsätter trådar. och när jag gjorde det passerade jag 25xp och blev Vapenbärare. så det kan gå. och nu när jag tydligen bär vapen är det la bara att hugga sig fram bland forumen tills nästa titel dyker upp

Jaggernaut

Hero
Oho!...får man

Oj, skulle man kunna säga. jag upptäckte nyss att man får 1xp när man betygsätter trådar.

Det var något nytt. Hmm undrar ifall det är därför folk har betygsatt trådar som tokar på Eonforumet eller ifall det bara beror på någon inhemsk sjukdom.

/Jaggernaut - nattuggla...ah tusen det är ju redan någon som aspirerar på den rollen.

Jaggernaut

Hero
Re: Oho!...får man

Nightowl said:
Jaggernaut said:
ah tusen det är ju redan någon som aspirerar på den rollen.
There can be only one! :gremmad:
Hoppsan det skulle ju vara tusan inte tusen och sedan aspirerar du väl inte precis heller utan det är snarare så att du är. Saker jag var för trött för att komma på igår.

/Jaggernaut - rättar fel

Gastono

Hero
Re: Oho!...får man

Eonforumet är överbofolkat av folk som sätter massor av dumma betyg (det är överbefolkat om EN sitter och betygsätter trådar).

Nightowl

Champion
Tydligen...

...och under helgen har antalet betygsatta trådar ökat rekordartat. Så om ni liksom mig fått en etta på er tråd vet ni vem ni ska bita i knäna på under nästa forumsöl! :gremgrin:

Erik

LukeFagwalker

Veteran
Re: Tydligen...

om du menar mig måste jag erkänna att jag är oskyldig. jag betygsätter bara trådar jag är delaktig i. lovar....

G

Guest

Guest
Grattis, jag verkar gå uppåt jag med, senast jag kollade hade jag typ 600 idag 800, på senaste tiden har jag fått fart, kanske kommer jag förbi dig innan du disputerar.

G

Guest

Guest
Om jag minns rätt hade jag typ 200-300 exp förra året vid den här tiden vilket innebär typ 50 exp per månad senaste tiden, men endå har jag haft långa avbrott under denna period, fast lindenius kanske är ännu bättre, vad vet jag. Allt jag vet är att jag minns typ 50 inlägg totalt under senaste året.