Nekromanti Med anknytning till...

Rickard

Urverk speldesign
Haha.. Ja, stackare där.. :gremsmile: Jag har inget direkt inplanerat (förutom fotboll 3 gånger i veckan - tis- och onsdagar sent och lördag eller söndag tidigt) förrän 1-3 april.. Vad sägs om något en helg för en gång skull? Typ fredag eller lördag veckan efter påsken?

Kanske till och med försöka planera in... :gremshocked: ...rollspel?

/Han som tycker fika med kort/brädspel funkar också men någon gång borde vi ta tag i spelgruppsskapandet

Magnum_UBBT

Warrior
Tycker det låter som en ypperlig ide. Med lite framförhålning och en bokad helg så hinner man dessutom planera.
Förslaget liger än så länge altså på helgen efter påsk.
Vilka är intresserade?

/Magnum, mår bättre.

case

Veteran
onsdag-torsdag är upptagna dagar för mig. övrigt funkar bara fint, med viss framförhållning.

Rickard

Urverk speldesign
"Jag har inget direkt inplanerat (förutom fotboll 3 gånger i veckan - tis- och onsdagar sent och lördag eller söndag tidigt) förrän 1-3 april.. Vad sägs om något en helg för en gång skull? Typ fredag eller lördag veckan efter påsken?"
Jag är ju totalt dum i huvudet.. Helgen efter påsken är ju 1-3:e april, men vill några av er hänga på till Nyköping till FriCon så går det bra.. :gremsmile: Jag vet dock inte hur sovmöjligtheterna blir, för jag tänker inte ta husbilen.. Det går alltid att sova i skolsalarna, antar jag..

/Han som har förbannat mycket att göra den här veckan (GAAAH!)

Rickard

Urverk speldesign
http://fricon.sverok.net :) [NT]

/Han som gav länk till FriCon-inlägget i de förra inläggen