A Azagthoth Myrmidon Joined 7 Feb 2000 Messages 3,548 Location Stockholm 29 Aug 2000 #2 Hör upp allesammans mega chicken rullar. Låt oss alla beskåda detta meddelande och se det som ett exempel på hur man INTE gör. Augustis mest meningslösa inlägg. /Azagthoth
Hör upp allesammans mega chicken rullar. Låt oss alla beskåda detta meddelande och se det som ett exempel på hur man INTE gör. Augustis mest meningslösa inlägg. /Azagthoth
G gollum Swordsman Joined 17 May 2000 Messages 476 Location Uppsala 29 Aug 2000 #3 *hör upp* Du, jag läser faktiskt det här... =) /Gollum - skapare som förstår vad Azagtoth menar men gillar att missförstå Rollspel på internet - http://www.slangkappan.com/
*hör upp* Du, jag läser faktiskt det här... =) /Gollum - skapare som förstår vad Azagtoth menar men gillar att missförstå Rollspel på internet - http://www.slangkappan.com/
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 30 Aug 2000 #4 Hur sjukt är det här spelet på en skala ?? Är det värt att ladda hem ? [colorurple]Jag kom ! Jag såg ! Jag spelar som F** !</font color=purple> [color:white]// Johan K</font color=white>
Hur sjukt är det här spelet på en skala ?? Är det värt att ladda hem ? [colorurple]Jag kom ! Jag såg ! Jag spelar som F** !</font color=purple> [color:white]// Johan K</font color=white>
S Sir Foilan Hero Joined 18 May 2000 Messages 805 Location Södertälje 30 Aug 2000 #5 "Är det värt att ladda hem ?" Tja, det är iaf värt att läsa... /images/icons/smile.gif /Sir Foilan Stay Metal! /images/icons/cool.gif
"Är det värt att ladda hem ?" Tja, det är iaf värt att läsa... /images/icons/smile.gif /Sir Foilan Stay Metal! /images/icons/cool.gif
C CN(N?) Veteran Joined 23 Aug 2000 Messages 31 Location Ö-vik 30 Aug 2000 #6 Skulle jag skriva att det rullar annars? bollar rullar (men dom är inte kul). <P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by CN(N?) on 2000-08-30 20:10.</EM></FONT></P>
Skulle jag skriva att det rullar annars? bollar rullar (men dom är inte kul). <P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by CN(N?) on 2000-08-30 20:10.</EM></FONT></P>
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 30 Aug 2000 #7 Nej det förståss...... Det har du ju rätt i. Men det är ju alltrid intressant att veta. [colorurple]Jag kom ! Jag såg ! Jag spelar som F** !</font color=purple> [color:white]// Johan K</font color=white>
Nej det förståss...... Det har du ju rätt i. Men det är ju alltrid intressant att veta. [colorurple]Jag kom ! Jag såg ! Jag spelar som F** !</font color=purple> [color:white]// Johan K</font color=white>
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 30 Aug 2000 #8 Kan tänka mig det !! Hoppas att dte är lika bra som Paranoia. [colorurple]Jag kom ! Jag såg ! Jag spelar som F** !</font color=purple> [color:white]// Johan K</font color=white>
Kan tänka mig det !! Hoppas att dte är lika bra som Paranoia. [colorurple]Jag kom ! Jag såg ! Jag spelar som F** !</font color=purple> [color:white]// Johan K</font color=white>
K Klon Hero Joined 1 Aug 2000 Messages 1,424 Location Sverige, Örebro 2 Sep 2000 #9 Mega chicken mmmmmeeeeeegaaaaaaaa chicken äger stort, igen säger emot!!!