Nekromanti Megablaffasplatt

Roki Gorim

Veteran
Joined
28 Sep 2001
Messages
83
Location
Örebro, Sverige
Jaha okej! Låt mig säga så här.. Att dessa maskiner finns , Men det betyder ju inte att du som SL måste använda dig av dom! Men personligen så tycker jag att dom är helt okej att använda sig av, OBS! Men du avgör ju själv som SL....

Mvh. Roki Gorim Renk Ghor!!

PS! Jag håller med Krille...

Urghhh Says Roki The dwarf
 
G

Guest

Guest
:Cþ

så du menar att du har skrivit hela dvärgarnas historia kapitel... i onödan?!! vaffan ska man ha den jävla boken till om hela boken bara är dvärgapropaganda?! då är det juh lika bra att slänga skiten rakt i soptunnan... hmm...? skulle jag nog göra iaf. himmla dvärgkobolder.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,540
Location
Mölndal, Sverige
Dvärgpropaganda

"så du menar att du har skrivit hela dvärgarnas historia kapitel... i onödan?!! vaffan ska man ha den jävla boken till om hela boken bara är dvärgapropaganda?! då är det juh lika bra att slänga skiten rakt i soptunnan... hmm...? skulle jag nog göra iaf. himmla dvärgkobolder."

Lektion 1: ALL historia är propaganda, avsiktligt eller oavsiktligt. Ens historia formar ens synsätt och samhälle.

Lektion 2: För att förstå sitt synsätt och samhälle måste man förstå vad som har format dem.

Lektion 3: För att kunna spela dvärg måste man förstå deras synsätt och samhälle.

Lektion 4: Således måste man se på dvärgarnas historia ur dvärgarnas synvinkel.

Slutsats: Du kan inte spela dvärg utan dvärgisk propaganda.
 
G

Guest

Guest
:Cþ

[/i]"Lektion 1: ALL historia är propaganda, avsiktligt eller oavsiktligt. Ens historia formar ens synsätt och samhälle."[/i]

håpp. trevligt. fast det är inte sant. inte ens i våran värld!!! men nu gäller det ett rollspel. och den som skriver historian kan skriva en historia och säga så här: så här är det.

"Lektion 3: För att kunna spela dvärg måste man förstå deras synsätt och samhälle."
"Lektion 4: Således måste man se på dvärgarnas historia ur dvärgarnas synvinkel."


som du sa all historia är propoganda. och därför kommer juh dom som spela dvärgar göra om den objektiva historie skildringen till deras egna objektiva historia. sedan kan du juh skriva ner alla större saker som har misstolkats typ att ingen vet om sannigen om vad som hände med samar.
föressten vill jag inte ha några lektioner!!
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
Re: :Cþ

"håpp. trevligt. fast det är inte sant."

Så sant det kan bli. Slå upp en historieboks stycke om
andra världskriget, speciellt om Dagen D.

/Alexander Gyhlesten
 
Top