Mekanurg
I'd rather be different than indifferent.
Texaslagens väktare i en M113. När får vi se svensk på polis i en vit-blå-gul pbv 302?
När vi får motsvarande brottslighet?Texaslagens väktare i en M113. När får vi se svensk på polis i en vit-blå-gul pbv 302?
Pastor Helge, Sveriges svar på David Koresh?Men det har vi ju redan, vi har ju Knutby.
Ungefär samtidigt som Sverige utvecklas till en fullfjädrad polisstat skulle jag tro...När får vi se svensk på polis i en vit-blå-gul pbv 302?
Tja, i stockholmsförorten Vällingby hände det senast idag. (Eller ja, eldstrid och eldstrid. Det sköts i alla fall.)Hur ofta förekommer det eldstrider mellan brottslingar och poliser i Sverige...
Antagligen LÅNGT in i framtiden, om enns då..Texaslagens väktare i en M113. När får vi se svensk på polis i en vit-blå-gul pbv 302?
Jag vet inte, men snart behövs det tamejfan. Tycker det bara blir mer och mer tyngre kriminalitet här nu, plus att den är välorganiserad.Texaslagens väktare i en M113. När får vi se svensk på polis i en vit-blå-gul pbv 302?
Visst medhåll där, det får jag säga..Vi har brist på officerare. Och militären är mycket coolare än grisen!