I verkliga livet har det hänt flera gånger att folk kommit fram till mig och sagt att jag liknar Ricky Martin väldigt mycket, och det stämmer ju faktiskt.
När vi snackar forumet så hade jag länge stora problem med att hålla isär Eksem och walium, jag tyckte de skrev ungefär lika långa inlägg om ungefär samma saker, det hela kändes jättejobbigt. Det hela var ju tänkt att ha löst sig sedan, då jag fått möjligheten att träffa dem båda två, men jag kom på mig själv igen här om veckan att blanda ihop de båda. Satan! Det stör mig jättemycket. Jag brukar rabbla Eksems gamla signatur
I read your moves like funny paper för mig själv på kvällarna, för att verkligen banka in i min dumma skalle att de verkligen inte är samma person.
Missförstånd pga att användarnamn liknar varandra är ju givna, jag vet inte hur många gånger jag blandrat ihop Molgan och Morgoth till exempel, de skriver ju om precis samma saker dessutom. Det går mig på nerverna, och på Molgans också (vi känner varandra mycket väl), så vi planerar att göra någonting åt den där Morgoth.
Never let a monster do the work of an evil scientist, som vi brukar säga till varandra på kvällarna.
När jag läser vissa användarnamn brukar jag associera till en viss känsla och en viss färg. Det har gnagt i mig länge, så jag har färdigställt en lista för att se om mitt undermedvetna försöker säga mig någonting:
- Yassilus - Eko, som ett svampmoln i en spegel, Brun
- Han - Svett, som ett tuggummi som gnager på dig, Beige
- Arvidos - Skrik, som melodifestivalen på högsta volym, Mörkblå
- Muggas - Ilska, som pianostränger som det hänger istappar från, Ljusblå
- Feuflux - Hämnd, som någon som spelat upp musikalen Cats för en alldeles för många gånger, Röd
- Ymor - Hopp, en känsla av ett fall från en byggnad som görs om och om igen, Svart
Det är så långt jag kommit hittills, men många ska föras in på listan. Är du inte uppräknad ska du alltså inte vara ledsen för det. Såg också att jag skrivit fel på Ymir, men jag låter även det stå kvar. Det kan vara en signal, en impuls från mitt inre, det med.
Vissa användarnamn fyller mig med sympati, som om endast de talar till mig, och vadän personen kan tänkas skriva så kan jag inte slita blicken från användarnamnet. Bland dessa kan jag nämna HellCop, Dante, Ithaqua och Inferno.
Nu är jag hungrig, kanske ska ta mig en torkel.