Nekromanti Men...! Han e ju Anonym!!!

King Kromm

Hero
Men se här vad man kan hitta om man tar fram spaden och gräver runt i det tjocka dammet bland arkiven här.

*fnys*

Sen när fick dom skriva här?? Okej... Jag vet att det inte funkar längre och att detta inlägget var ifrån maj 2000... Men endå! Finns det fler sådana här saker som kan chocka oss vanliga dödliga när vi gräver i arkiven??

chrull

Stockholm Kartell
De fick antagligen skriva i början av de här forumen. Men det försfvann nog ganska snabbt.

Fler saker att chockas av? tja... beror ju på hur gammal du är på forumen. MEn visst har det hänt en del i utvecklingen...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Iallafall tidigare så har anonyma personer kunnat skriva inlägg i vrålrutan. Mycket förvirrande, men det är möjligt att det är åtgärdat numera, även om det egentligen aldrig var något större problem.

Balderk

Swashbuckler
Jo, jag skrev bland annat där när jag blev raderad... Man får dock inte trycka "anslå" utan man måste trycka Enter (vilket man ändå oftast gör...). Men om man trycker anslå som anonym så säger det stopp. Lite märkligt faktiskt.

/Balderk

Balderk

Swashbuckler
Oj! Du var yngre än du verkar! [aNT] ;)

Två år och ändå skriva så bra... Otroligt! :gremlaugh:
Inte många två-åringar som pysslar med rollspel heller! Eller som kan änvända ett tangentbord!
:gremsmile:

Okej, förlåt... Jag kunde inte hålla mig! :gremwink:

/Balderk, forumföddes för mindre än ett år sedan (2002-04-27)

Azagthoth

Myrmidon
Japp. I grundinställningen så kan anonyma användare skriva inlägg. Detta är dock någonting vi har valt att stänga av, då vi anser att man bör kunna stå för vad man har skrivit.

När vi öppnar nya forum glömmer vi ibland bort av stänga av den där funktionen, så ibland har det dykt upp inlägg från anonyma användare i "modern" tid också (har jag för mig i alla fall, kan vara i forum som nu är dolda iofs).

King Kromm

Hero
Re: Oj! Du var yngre än du verkar! [aNT] ;)

Två år och ändå skriva så bra... Otroligt!
Inte många två-åringar som pysslar med rollspel heller! Eller som kan änvända ett tangentbord!
Det har med talang och hur jag startade mitt liv att göra, höll på med rollspel långt innna jag blev till i mammas mage, tror jag startade nån gång gör 4-5-6 år sedan, har ungefär noll koll... :gremsmile: Man har ju ganska dåligt tidsbegräpp innan man e född! :gremsmile:

Eksem

Champion
Inte så märkligt alls faktiskt. De har helt enkelt lagt stoppet på knappen.

seinet

Swashbuckler
Kanske någon liknande anledning jag har sett anonyma användare logga ur.

Det kanske är registrerade användare som skriver, postar och loggar ut och blir urloggade innan inlägget helt har postats eller något sådant?

/Seinet Wintermute - Är ledig som vanligt imorgon