Freelancer
Warrior
En runda ett anfall. Så är reglerna och det är så vi gör. Det finns stridskonster som gör att man kan göra två anfall på en runda. Allt detta vet ni ju redan... Att svinga ett stort svärd är ju rätt svårt att göra fort. Därför kan jag gå med på ett anfall per runda..
Men har ni provat att göra ett antal snabba och hårda slag under 4 sekunder, hålla samma hastighet och samma kraft?
Hur många slag hinner ni göra på en runda. Fler en ett blir det iaf... Så varför ska man inte kunna göra fyra slag under en runda utan att det blir nån märkvärd skillnad??
Ok jag kan gå med på +Ob1T6 efter det andra slaget, så att slag tre och fyra har en svårighetsgrad på Ob4T6... Men inge mer....
Prova själva.... Hur svårt är det att göra fyra kraftfulla snabba slag???
Har jag rätt eller fel???
Men har ni provat att göra ett antal snabba och hårda slag under 4 sekunder, hålla samma hastighet och samma kraft?
Hur många slag hinner ni göra på en runda. Fler en ett blir det iaf... Så varför ska man inte kunna göra fyra slag under en runda utan att det blir nån märkvärd skillnad??
Ok jag kan gå med på +Ob1T6 efter det andra slaget, så att slag tre och fyra har en svårighetsgrad på Ob4T6... Men inge mer....
Prova själva.... Hur svårt är det att göra fyra kraftfulla snabba slag???
Har jag rätt eller fel???