Nekromanti Mer kartor till folket!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Hallå på er. Här kommer schysste gamle Vitulv och bjussar på en hemgjord karta. Använd den för privat bruk om ni vill. En skön setting för äventyr helt enkelt.

/Vitulv

P.S. Det finns ingen historia runtomkring platsen, så den får ni hitta på själva. D.S

Ackerfors

Alas, your rapids!
Som vanligt...

...väldigt snygg och välgjord karta, men vad annat kan man förvänta sig av en så eminent och vit ulv? :gremsmile:

Jag tackar ödmjukt för kartan. Den måste användas! Tack tack tack igen!

Vitulv

En ursäkt [OT]

Se det som mitt sätt att gottgöra för det här ytterst otrevliga och dumma inlägget som jag skrev till dig för ett par år sedan. Stötte på det när jag bläddrade igenom mina gamla inlägg.

/Vitulv :gremblush:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Ursäkt godtagen! [OT]

Haha, ja tänka sig... Att någon har skrivit ett så elakt inlägg till mig? :gremwink: Jag antar att jag förtjänade det... Jag var den tidens n00b eller vad man nu vill kalla det... Hoppas jag växt upp lite. Kan erkänna att jag inte kom ihåg det där svaret och att det inte gör särskilt mycket heller. :gremsmile:

Vitulv

Tack för det men...

Ledsen alla administratörer för att jag OT:ar i forumet men detta måste klaras ut inför alla användare så att folk får höra hur man beter sig och hur man inte beter sig.

Nä, det var snarare jag som betedde mig som en n00b (usch vad jag hatar det uttrycket). Eller ännu värre förresten. Jag betedde mig som en n00b som tror att han inte längre är en n00b och därför använder sitt nyvunna självförtroende att ge sig på alla nya grisodlare.

Sensmoral; gör inte som Vitulv, ty han är ingen bra förebild. Han är grinig, småsint och elak.

/Vulf

Foggmock

Myrmidon
Ey kompis du är grym, mannen.

Varför tar du inte och flyttar till Kalmar och är med oss och leker? :gremlaugh:

Vitulv

Dessvärre inte...[OT]

Är du inte klok? Ni är ju inga riktiga 08:or ju :gremgrin:

Kimon

Swordsman
Faen... Ulven...

Du borde börja ta betalt. Har sett mycket sämre kartor i dyra supplement. Om du inte redan gjort det, så skicka in några alster till några spelförlag.

Kan nog ge en krona eller två.

Wyldstorm

Swordsman
Snyggt...

Väldigt snyggt faktiskt..
Funderat på att ta beställjobb?
(har ett äventyr som skulle behövt lite sånt..)

Vitulv

Näpp

Funderat på att ta beställjobb?
(har ett äventyr som skulle behövt lite sånt..)
Näpp, av anledningen att jag igentligen avskyr att rita kartor. Särskillt sådana här tråkiga (men ibland nödvändiga) hemskheter. Tar för lång tid och är för enkelt. Däremot så kan jag rekommendera den här kartritarkursen (pdf) så kan du rita dina egna kartor. Bra va?

/Weiss

Vitulv

Ah den är bara underbar. Mera, mera, vi vill se mera. Hm undrar hur den skulle se ut i färg... *närmar sig akvarellerna igen... *
Kul att du gillar den. Vore kul att få se en färgversion av samma kart. Det slog mig just att färger inte brukar förunnas "dungeon-kartor".

/Vulf

Johan L

Veteran
hoho,
vart hittar man roliga objekt som man skulle ladda ner? url'en funkade inte så laddade ner pdf'en med save targets ass. huh?

/Johan med L