Nekromanti Mest lästa trådar?

Big Marco

Läskig
Finns det något sätt att ta reda vilka trådar som är mest lästa, historiskt sett? Jag är lite nyfiken om denna kan vara en av de mest lästa någonsin?

Sodivra

Champion
Man kan ju gå igenom det forum för forum genom att välja att visa alla och sen sortera efter läst ggr. Det verkar som du har rätt:
http://forum.rollspel.nu/postlist.php?Ca...;sb=7&o=all

Jag kollade Eon, Drakar och Demoner, D&D, rollspelsmakarforumet, Staden, forumforumet och OT-forumet. Som mest kommer topptrådarna upp i 6000 läsningar.

Hur gick det till egentligen? Kom det in en massa noirfans utifrån för den tråden? :gremtongue:

ripperdoc

Myrmidon
Vid det laget fanns det väl inte en massa Noirfans att ta in "utifrån"? Jag tror snarare att "porr" i titelraden automatiskt ger dylika toppnoteringar :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag tänker gissa!

Jag tror att du har, för att citera Brasse, fel fel fel fel fel fel. Mest för att Diablo II har 17305 läsningar i skrivande stund. Med andra ord: Varken porr eller noir säljer inte tillräckligt mycket (vilket feta vapen, amazoner och djävulen gör). :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Det var som fanken !

Inte trödde jag att det tråden hade så många läsningar.
Trodde faktsitk at den där Vampire vs Chutulu-tråden som var här får ett bra tag sedan hade fler läsningar & svar.
Men ack så fel man kunde ha då.. :gremgrin:

Gordeg

Hero
Re: Jag tänker gissa!

Den tråden fick nog så många läsningar pga att den funkade mer som en chat för en grupp personer än som en egentlig diskussionstråd. Men visst, ditt exempel vinner!

Gordeg