I Pathfinder 2 så får du din level plus åtta i bonus på en viss färdighet om du är en legendar jämfört med en otränad individ.God45;n334741 said:Jag har tänkt på player skill. I vilket rollspel är resultaten som någon som bemästrat spelet får mest kvalitativt annorlunda än resultaten en nybörjare som precis lärt sig spelet får?
Fast alla får ju ett visst antal färdigheter, det kräver ingen särskild player skill. För att vara relevant för TS behöver det vara så att vissa färdigheter helt enkelt är bättre / mer användbara i spel, och att detta faktum är dolt för nybörjare till spelet.CapnZapp;n334753 said:I Pathfinder 2 så får du din level plus åtta i bonus på en viss färdighet om du är en legendar jämfört med en otränad individ.
Dvs +28 respektive +0 på level tjugo*
Jaha, du menar "jag satte mina poäng i XYZ men det visade sig vara värdelöst".Bolongo;n334757 said:Fast alla får ju ett visst antal färdigheter, det kräver ingen särskild player skill. För att vara relevant för TS behöver det vara så att vissa färdigheter helt enkelt är bättre / mer användbara i spel, och att detta faktum är dolt för nybörjare till spelet.
Jag vet inte vad du pratar om men jag gillar detRickard;n334783 said:bananbeskrivningar