har sett en i star trek rpg boken, grundboken (tror jag)...
kan inte kolla upp det för jag äger ingen, men den gick under namnet "technobabble chart" och den kanske går att hitta på nätet?
"Pendragon - en urblåst idiot som blev den förste att skjutas när revolutionen kom"
"har sett en i star trek rpg boken, grundboken (tror jag)...
kan inte kolla upp det för jag äger ingen, men den gick under namnet "technobabble chart" och den kanske går att hitta på nätet?"
Usch. Personligen är jag av åsikten att Treknobabble är det sämsta med Star Trek (efter Janeway och det eviga moraliserandet, såklart)...
Det värsta med startrek är i ordning
1. Serierna (allihop)
2. Merchandiset (alltihop)
3. Alla jävla trekkies! (varenda en)
4. Filmerna (ja, allihoppa)
SÅ DE SÅ!
"Big Kath" är ju det B Ä S T A som har hänt Star Trek sedan Shattner hängde undan kaptensuniformen. Hon är ju bara sååå Cool, och vilken röst sen. (MUMS!)
""Big Kath" är ju det B Ä S T A som har hänt Star Trek sedan Shattner hängde undan kaptensuniformen. Hon är ju bara sååå Cool, och vilken röst sen. (MUMS!)"
Jag (och många andra) stör mig på Janeway pga:
* Idiotiska taktiska och strategiska beslut
* Evigt moraliserande som hon faktiskt struntar i själv (se avsnittet "90 Days")
* Karaktärens rena brister (som Chuck sa, "Ah, SuperJaneway. Giving security tips to Tuvok on her way to Sickbay to advise the Doctor on an operation, then it's off to Engineering to help B'Elanna with the warp core. She's a crappy character.")
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.