pellejones
Grisodlare
Tack tack tack Nu ÄterstÄr vÀl att se hur bra sjÀlva Àventyret Àr jag lÀr ju aldrig spela det dÄ jag har typ 40 moduler till DCC att köra igenom redan.Riktigt snyggt!!!
Tack tack tack Nu ÄterstÄr vÀl att se hur bra sjÀlva Àventyret Àr jag lÀr ju aldrig spela det dÄ jag har typ 40 moduler till DCC att köra igenom redan.Riktigt snyggt!!!
Nej men ge dig, har du klĂ€mt ihop detta pĂ„ mindre Ă€n 36 timmar? Löjligt imponerande.HĂR KOMMER DET ĂNTLIGEN SATAN VAD JAG HAR KĂMPAT! Ritat, skrivit, ritat, layoutat, ritat lite till! Skrivit mer! Korrat! Ritat om grejer! Skrivit om! Layoutat om... PUH!
Total tid var nog 15-16 timmar tror jag bestÀmt. Och tack Ibland Àr den kreativa andan stor!Nej men ge dig, har du klÀmt ihop detta pÄ mindre Àn 36 timmar? Löjligt imponerande.
Det hĂ€r Ă€r SĂ bra!!HĂR KOMMER DET ĂNTLIGEN SATAN VAD JAG HAR KĂMPAT! Ritat, skrivit, ritat, layoutat, ritat lite till! Skrivit mer! Korrat! Ritat om grejer! Skrivit om! Layoutat om... PUH!
Tusen tack!! JÀtteroligt att du gillade detDet hÀr Àr Sà bra!!
Riktigt jĂ€vla nice och det kommer ifrĂ„n nĂ„gon som Ă€r sĂ„dĂ€r mĂ„ttligt förtjust i Osr.HĂR KOMMER DET ĂNTLIGEN SATAN VAD JAG HAR KĂMPAT! Ritat, skrivit, ritat, layoutat, ritat lite till! Skrivit mer! Korrat! Ritat om grejer! Skrivit om! Layoutat om... PUH!
Ska ordna det sÄ snart jag hinner.NÀr röstar vi?