Metal Magic Challenge V

God45

#PrayersForBahakan
Har redan börjat fundera pÄ pÄ MMC VI och det kan tÀnkas bli ett bands diskografi alla album plockas ifrÄn, men jag Àr inte sÀker pÄ upplÀgget Ànnu. Kanske kör jag utmaningen för ofta och kanske Àr det dÀrför sÄ fÄ hoppat med? Vad vet jag....!
Jag tycker de Àr lagom ofta. Man hinner se fram emot dem.

TobiasEkwall

Swordsman
Jag tycker inte de Àr för ofta, jag har ingen aning om hur ofta de Àr dock. Jag bara hoppar pÄ och mani-skriver lite, jag tycker det Àr kul

Jag tycker inte de Àr för ofta, jag har ingen aning om hur ofta de Àr dock. Jag bara hoppar pÄ och mani-skriver lite, jag tycker det Àr kul
Jag kör dem en-tvÄ gÄnger per Är tror jag.
SÄ nÀsta blir nog i Januari-Februari.
Har en hög med kartor, sÄ jag övervÀger om jag ska göra nÄgot med dem + ett album. Kan bli intressant. Och den idén kliar rÀtt kraftigt just nu, sÄ kanske blir det en till utmaning innan Ärets slut.

Vi fÄr se!

God45

#PrayersForBahakan
Jag kör dem en-tvÄ gÄnger per Är tror jag.
SÄ nÀsta blir nog i Januari-Februari.
Har en hög med kartor, sÄ jag övervÀger om jag ska göra nÄgot med dem + ett album. Kan bli intressant. Och den idén kliar rÀtt kraftigt just nu, sÄ kanske blir det en till utmaning innan Ärets slut.

Vi fÄr se!
NÄgot med kartor lÄter superkul!

Celledor

Hero
Det Àr klart det kan! Allt Àr bÀttre Àn inget!
Tack för peppen, hÀr kommer det nÄgot i alla fall. Tror inte det lever upp till alla kraven och inte riktigt vad jag hade tÀnkt. Skulle gÀrna vilja utöka det mer vid tillfÀlle.

Skickar PM till #Beastslayer men hÀr kommer en framsida

1.jpg

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Tack för peppen, hÀr kommer det nÄgot i alla fall. Tror inte det lever upp till alla kraven och inte riktigt vad jag hade tÀnkt. Skulle gÀrna vilja utöka det mer vid tillfÀlle.

Skickar PM till #Beastslayer men hÀr kommer en framsida

View attachment 20508
Jag gillar pitchen pÄ omslaget!

Celledor

Hero
Jag gillar pitchen pÄ omslaget!
Tackar, det var grundidén jag fick rÀtt snabbt och utgick frÄn.

Men dÄ jag inte har hunnit göra allt jag ville sÄ finns det kvar slumplistor med massa AI genererade rader. Tanken var att skriva om alla samt göra dem NeoTech Edge lore accurate.

Sedan ville jag fÄ in mer kopplingar till albumet, började lÀsa om varje lÄt men han inte. Var kul i alla fall.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Sedan ville jag fÄ in mer kopplingar till albumet, började lÀsa om varje lÄt men han inte. Var kul i alla fall.
Börjat tĂ€nka att den sista delen Ă€r den viktigaste. Att det i vilket fall var kul. Jag har sjĂ€lv förhĂ„llit mig ganska löst till lĂ„tarna och titlarna, men det fĂ„r bli vad det blir. Huvudsaken var att det var kul att fĂ„ skapa oavsett slutresultatet 🙂

nu kÀnner jag mig knÀpp, jag postade nyss alla scenarion i trÄden.....men tydligen inte! Operation Mindcrime?