Mitt uttåg grundade sig i upprepade svek från lokala och nationella rollspelare
Alltid trevligt med bekräftande att man fattat rätt beslut. Du kan citera mig men inte läsa orden?
Upprepade!!!!!
Låter det som om jag syftade på en enstaka handling????
Så mycket cred ger jag inte en skitstövel med dåligt omdöme. Då stör det mig mer att det seriöst finns personer i det här forumet som
försvarar rätten att snacka skit bakom ryggen på andra människor. Ingen vettig vuxen människa borde föra ett sådant resonemang. Ja, de allra flesta av oss har någon gång snackat skit bakom ryggen på en annan människa. Men de flesta av oss accepterar också konsekvenserna av vårt handlande om informationen når fram till den berörda personen. Men att seriöst värna om
rätten att baktala andra människor?
Rollspel.nu var sista spiken i kistan för min del, det sista avgörande för mig att den här hobbyn och dess utövare är absolut inget värt!
Igen! Jag har
aldrig ansett att det som hände på rollspel.nu varit den ensamma avgörande faktorn, det har jag inte heller sagt. Det har varit en faktor i mängden ja! Men inte ensamt avgörande.
Det är sådana inskränkta tankegångar och uttalande som dock bekräftar mitt beslut att det här forumet är inget värt. Du kanske inte ser det (du ser inte vad jag ordagrant skriver så varför skulle du), men i ditt ytterst inskränkta uttalande så har du nedvärderat mig som person. Du har nedvärderat hur jag bedömmer och avgör handlingar genom att inte bry dig om att läsa helheten i vad jag skrev.
Och genom att jag just sa det så räknar jag iskallt nu med en lång tråd om rätten att nedvärdera andra personer hur mycket man vill. Varför inte? Det här forumet försvarar rätten att baktala andra människor så givetvis lär det väl vara viktigt att även nedvärdera dem!
Men som sagt, alltid trevligt med en bekräftelse att jag valde rätt när jag gick min väg.
Gör vad ni vill, säg vad ni vill, jag har spelat mitt sista spel, det var underbart härligt och jag sörjer att jag aldrig kommer få spela det igen för det skulle utan tvekan blivit mitt favoritspel. Men jag fick åtminstone spela det en gång.