Troberg
Sinister eater
Det är dags att hämnas på samhället för att det låter SMHI tillämpa det usla konceptet vinter. En gång ibland hade jag kanske kunnat acceptera, men varje år!
Så, jag tänkte att här behövs drastiska metoder. Metoder på gränsen till brott mot mänskligheten. Vad kan jag göra?
Så kom jag på det. Jag skaffar mustasch!
Efter en och en halv vecka odlande har jag fortfarande inte bestämt vilken modell jag vill ha. Jag gillar inte små diskreta saker, ska man göra det ska det vara rejält. Jag behöver därför smakråd.
Jag har fått ner det till följande alternativ (ignorera personen den sitter på, det är bara mustaschen som räknas):
Pancho Villa (vänster) eller Emiliano Zapata (höger)
Gomez Addams (vänster (enda med mustasch...))
Joseph Stalin
Groucho Marx
Vad tycker ni, vilken ska jag välja?
Så, jag tänkte att här behövs drastiska metoder. Metoder på gränsen till brott mot mänskligheten. Vad kan jag göra?
Så kom jag på det. Jag skaffar mustasch!
Efter en och en halv vecka odlande har jag fortfarande inte bestämt vilken modell jag vill ha. Jag gillar inte små diskreta saker, ska man göra det ska det vara rejält. Jag behöver därför smakråd.
Jag har fått ner det till följande alternativ (ignorera personen den sitter på, det är bara mustaschen som räknas):
Pancho Villa (vänster) eller Emiliano Zapata (höger)
Gomez Addams (vänster (enda med mustasch...))
Joseph Stalin
Groucho Marx
Vad tycker ni, vilken ska jag välja?