Okej, då ska vi se.
Just nu har jag planering igång för två kampanjer, båda till Bortom: Lögnens slöja. Det första kan beskrivas som en ganska low-key kampanj där karaktärerna spelar vanliga ungdomar i High School, med alla intriger som den miljön erbjuder. De har ingen aning om det övernaturliga, utan saker pågår mest i bakgrunden. Just nu är det fasansfullt klotter på väggar där och karaktärerna har nyss fått hotfulla, mystiska symboler sprejade på sina skåp.
Den andra kampanjen är en lång, rätt episk sådan. Samtliga karaktärer har dött och hamnat ombord Skärselden, vilket av alla möjliga sätt att visualiseras görs det som ett tåg. Tåget är dock på väg att förstöras på flera fronter och karaktärerna måste där kämpa för att stoppa det (kampanjen i sig började dock som ett sätt där de tvingades hantera sin död, men det var för år sen).
Lyckligtvis spelar jag lite också. I helgen blir det Changeling: The Lost som ska spelas där jag har en semi-anarkistisk homosexuell popstjärneprinsessa som hamnat mitt i smeten och "tvångssamarbetar" med FBI. Jag håller på med att skriva ett pressmeddelande för en konferens som ska hållas nästa spelmöte där.
Blivit inbjuden till en onlinekampanj till gamla Vampire: The Dark Ages så jag har börjat skissa ut ett koncept där.
Sedan la jag via en Tradera auktion vantarna på nostalgirollspelet Mutant Rymd så nu väntar jag på att det ska komma hem så jag får läsa igenom det igen.
Och tja, det var väl ungefär det. Inte så mycket aktivitet för tillfället.