Nekromanti Minecraft?

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Finns det fler konstiga och roliga Minecraft spelare här?

Jag har funderat på att dra upp en rollspel.nu Minecraft server. Skulle det finnas intresse för det samt skulle ni som är intresserade vara nyfikna på att rollspela i minecraft?

Mvh
Dr. Victor Frankenstein

sirfrog

Warrior
Jag spelar Minecraft, men tycker mest om att bygga saker. I och för sig har jag aldrig egentligen rollspelat i Minecraft, men det känns lite udda. Jag skulle dock vara intresserad av en server.

...dock heter jag Chillyheart i Minecraft, och förvänta er att jag förr eller senare kommer bygga ett stentorn och/eller ett slott.

Lukas

Mannen i Gult
Jag spelar en hel del minecraft.
Om det fanns en Wrnu server att spela på så skulle jag säker göra det när mina vanliga vänner inte kan spela.

När du säger rollspela i minecraft hur menar du då?

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Lu-kaazh said:
Om det fanns en Wrnu server att spela på så skulle jag säker göra det när mina vanliga vänner inte kan spela.

Kanske uttryckte mig klantigt, men att man bygger med ett gemensamt mål, ex att bygga en medeltids land/modern stad/flygplan/pirat haven/m.m

Lukas

Mannen i Gult
Dr. Frankenstein said:
Lu-kaazh said:

Kanske uttryckte mig klantigt, men att man bygger med ett gemensamt mål, ex att bygga en medeltids land/modern stad/flygplan/pirat haven/m.m
Okej jag är på om fler är det

Petter42

Swordsman
Lu-kaazh said:

Typ samma här. Spelar när jag har tid, men varje gång slutar det med att jag bygger ett alldeles för stort slott, som omringar allt som alla andra försöker bygga i "byn".

Unfair

Hero
Jag är på. Jag spelar lite till och från men en del är jag nog inloggad.

Jag har all server programvara med bra plugins för en creative server ifall du inte vill leta runt på nätet. Kan skicka det.