Jag fångade ju upp Sidds märkliga återgång till ”Bdg borde väl outa” långt efter diskussionen kändes död. Om ni ser den posten så röstar jag Sidd. När ingen följer med vill jag inte likt Basse kasta bort min röst. Jag flyttar då tillbaka den till Xyas då jag läste BDG som grön. Sen hade jag spelmöte och kunde bara kasta in kortare kommentarer då ingen kunde lägga fram röstläget på ett vettigt sätt ville jag inte flytta tillbaka till Sidd och så att säga kasta bort rösten OCH riskera att BDG åkte, hellre by-Xyas än by-Björn.
Jädrans tur mig och byn då för om nån hade redovisat röstläget (som även jag frågade om) så hade du nog gjort så att jag rykt.
Den där röstlistan som Fjodor la upp ska ni kolla in när ni försöker analysera spelarna.
Bortse ifrån allt som har med Xyas att göra: flip-coin: vi hade fel (är ju helt omöjligt att bedömda en som inte ger mer info) men för ulvarna gjorde det ju förstås inget att han rök tidigt så att de slapp honom när han kanske kommer igång.
Ulvarna nattmördade Björn den Gode. Varför?
Troligtvis ville de ha bort en drivande som kanske petat på nån öm tå nånstans.
Vilka röstade BdG på och petade på?
Basserösten (outade Siare) och Xyasrösten (gissar att BdG ville jaga annat efter SMS-diskussionen) struntar vi i, eftersom vi vet att d är gröna.
Sen är han på RasmusL och Halo: jag har inte kollat motiven för röst på dessa men här kanske byn kan hitta nåt på nån av dessa två När BdG röstar på dem. Det kan vara en anledning till att BdG nattmördades.