Basenanji
Basinixus
Det här läser jag som en ulvtell. Ville du hitta scum eller för att undslippa kritik?Jag fick ju skit för att ligga på Xyas på grund av inaktivitet så jag försökte hitta nån annan scummis.
Det här läser jag som en ulvtell. Ville du hitta scum eller för att undslippa kritik?Jag fick ju skit för att ligga på Xyas på grund av inaktivitet så jag försökte hitta nån annan scummis.
Jag hade inget bra case på Xyas, fanns ju typ inget att gå på. Hämndrösten på BDG sa ju inte ett skit. Jag misstänkte dig men när du outade siare och ingen kontrade så var ju du tillfälligt grönad. Jag trodde att nån skulle hoppa på ditt drev mot mig vilket hade kunnat ge intressant info om en ulv som följer med i drevet. Jag hade svårt att se skit på nån egentligen, för R1 liksom. Sidds outandegate var egentligen den första scumtell jag såg så jag ville gräva lite där.Det här läser jag som en ulvtell. Ville du hitta scum eller för att undslippa kritik?
Här kommer Sidds motivering om att outa vore bra.BiobunkerVII said:
Varför skulle ulvarna nattmörda den personen DE vet ju redan att personen som outar är grön?
Ulvarna får bara extra information som gör att de kan vinna alternativvinsten.
Här kommer Sidds motivering om att outa vore bra.BiobunkerVII said:
Varför skulle ulvarna nattmörda den personen DE vet ju redan att personen som outar är grön?
Ulvarna får bara extra information som gör att de kan vinna alternativvinsten.
Försöker Vimes snacka bort att ulvarna kan vapensia? Finns det nåt i Fluffet eller i era Rollpm som säger att ulvarna vet vilka vapen powerrollerna har eller försäger sig Vimes här och Ulvarna vet vilka vapen powerrollerna har? I så fall ska ju väktaren INTE outa sig nu. Samtidigt blir ju att driva på för outande rödande. (Ja jag vet att Rasmus är grön och var för vapenoutande, men man är väl varken guilty eller innocent by association)Varför skulle de kunna det? Känns som om det saknas ett led här. Det kan vara så att ulvarna har info i stil med "siaren har en slangbella". Detta kan kombineras eller inte kombineras med vapensiare. Men vapensiande hos ulvarna är ju meningslöst i sig självt.
Sedan vet jag inte varför ulvarna ska "kunna lista ut något"? De är den informerade minoriteten redan. Det är vi som ska lista ut saker, inte dom.
Jag hade inte sett att du bytt röst därav frågan, men med facit hand hade det väl varit bättre att låta Sidd leta själv.Basse: ligger du kvar å röstar på Rasmus?
Det här gäller inte bara dig, utan är ett beteende jag ser hos fler: man undrar varför folk röstar på en och verkar mest intresserad av att andra inte ska rösta på en.Du tycker också att det är rödande att jag frågar dig om din röst ligger kvar på mig,
Jo men det ger ju alla mer information, om man bara "jaha ok Halo röstar på mig med motiveringen, det är du eller Fjodor" så ger det ju inte ett skit om den man gräver på eller den som drevar.I tillägg till andra grejer blir den här "Vem röstar på ig och varför?"-stilen mysko. Lite för defensivt, helt enkelt.
R2:Vimes said:Sidd glömmer jag av att han är i spel gång på gång.
Jag tror att det här kan vara ett nervöst lögnar mannér. Det stödjer bilden av Biobunker som röd. Jag har förvisso gjort precis samma observation som Vimes ovan ("både röd och grön") och det här kanske är lite långsökt som resonemang men med stöd av övriga analser så tror jag på det. Det skulle också vara himla festligt om Vimes givit bort sin ulvpolare till oss såhärVimes said:Biobunker får jag inget grepp om. Trots att han skriver rätt många inlägg glömmer jag bort att han är i spel. När jag läser Biobunkers inlägg är det inget som sticker ut särskilt, möjligtvis känns hans "byns vilja är min lag" lite skådespelat, men det här med att sticka ut är ju dubbelt: han sticker inte ut på ett dåligt sätt, men inte på ett bra sätt heller. Är Bio ulv har han i mina ögon lyckats mellanmjölka sig snyggt genom första rundan.
Varför claimade du inte väktare istället?Ok där kom den sista rösten, spiken i kistan så att säga.
Jag har inte längre något val utan det är dags att dra en hail mary.
Jag är den riktiga siaren, Basse har bluffat sen runda1, vilka 2 ulvar andra än Vimes och Basse skulle offra en ulv runda 2,
ähh va faan
Gru suger, jag ska skujta er med frysstrålen
All Hail the Werewolfs!
View attachment 7968
Det är jag som är väktaren!Varför claimade du inte väktare istället?![]()
Hehe, var inte riktigt vad jag ska tänka om det, men vi får väl se spelet som avslutat ändåDet är jag som är väktaren!