Nekromanti Minnen från Muskö (och andra zoner)

Radioaktiv

Hero
Skicka väldigt gärna. Angående det med översten så har jag inte riktigt bestämt hur jag skall kicka in honom i historien än. Och eftersom Korpen spelar en väl skjutglad robot så måste jag tänka över det rätt väl, så att han inte bara har ihjäl honom... :s

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
En PDF kommer lastad! Jag hade för övrigt samma problem med skjutglada rollpersoner, därför tyckte jag att den där introduktionen funkade rätt bra. De var alldeles för fokuserade på ekoxen för att börja skjuta på lite snälla zonfarare som kom till assistans =)

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Re: Minnen från Muskö - (Trams....)

Vad gäller själva anläggningen finns en halvkass bild här:
(http://www.kockums.se/ImageVault/Images/...ultHandler.aspx)
Men den är något man kan utgå från. Självklart bör ev. överlevande rollpersoner fly anläggningen i ubåt!?

Hade ursprungligen tänkt att ha sniglarna i "Slem" (Salem) längre västerut på Södertörn. Där skulle de hållas i schack av "Saltvägen" (Resterna av E4:an) i norr och "Jätte-Iglarna i Igelsta" i väster.

Tanken var att de skulle vara en Mutantvariant på "Snakeman"-aliensen från UFO - Enemy Unknown.

Fast mer stenhårda "Mördarsniglar". Som rid-/packdjur skulle de ha jättestora giftiga grodor: "Aj-Paddor".

Lycka till!

:t6b-2: :t6r-5:
//EvilSpook

Radioaktiv

Hero
Re: Minnen från Muskö - (Trams....)

Nice, då skall jag rita en trevlig liten karta åt rp... "Here be snailpeople" får de skriva till själva sedan :gremtongue:

Det kan ju vara så att sniglarna i "slem" också finns, och att det är en resursinsamlingspatrull som är och rotar där rp hamnar kanske... Hm.