Nekromanti Minuvielsborgsmodul

Krille

Super Moderator
Re: Tekniskt support.

"Filen saknar dock extension, så därför kan underlägsna pc-maskiner(läs windows) få tuppjuck, löses genom att man skriver till .doc eller skaffar en mac )"

Det hjälper dock föga, eftersom filformatet är tuppjuckat för alla som inte har en antik ordbehandlare. Spara som RTF istället, eller bygg en PDF.

King Kromm

Hero
Är wordpad 97 tillräckligt antikt? [ANT]

Funkade ju halvbra med det... Fast jag håller med om att e pdf hade vart "bättre" eller vad man nu ska säga, kanske för att jag gillar de formatet...

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Här finns opackade filer.

Jag provar att bifoga prylarna opackade istället så får vi se om det funkar bättre. Om detta funkar så vet jag nog vad som är problemet.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Varför allt strul ???

Tja. Min ohängde bror som packade ner filerna (inte ermine, han gjorde dock misstaget att lita på ovan nämnda bror) gjorde misstaget att zippa filerna med en ganska uråldrig upplaga av Stuffit Deluxe, vilken jag tror är så pass gammal så att nyare versioner att winzip inte riktigt vet vad dom ska göra med filerna.

Sen lät inte forumet mig bifoga mer än 1 fil åt gången, därför blev det 1 inlägg per fil.

Jaja...

/Naug

Krille

Super Moderator

"Finns det något gratis programm som kan bygga PDF:er ?"

Har man en riktig dator kan man ju använda Ghostscript. Det kanske till och med finns portat till miniräk... Macintosh. :gremwink:

GrottrolletNaug

Swashbuckler

Har man en riktig dator kan man ju använda Ghostscript. Det kanske till och med finns portat till miniräk... Macintosh.

Tja, jag kan säkert kompilera det under min BSD 4.4 kärna (Macos X) om det så behövs.
För det är ett Unix program, eller hur ?

/Naug