Äh, ni snackar bara dynga. Båda två. Vi sanarialver har, på magisk väg sjävklart, framställt ett öl som smakar bättre än det bästa ni ynkliga dvärgar någonsin kommer lyckas åstadkomma!/images/icons/tongue.gif
Hur vågar du förnedra Kalle Ankas upphöjda namn? Skälm! Dåre! Jag ska föra ett heligt krig mot dig i sankte Barks och profeten Don Rosas namn! Framåt tappra mannar, vi slåss för Ankeborg och Kvack McAnka!
Är det bara jag som har för mig att Missleöl är det ända ölet som möjligen är godare än Kvasr (dvärgöl).
Har för mig att Dvärgarna aldrig erkänt, men å andra sidan lär de aldrig ha vågat ställa upp i en tävling. På något sätt så lyckas de alltid ställa in den.
Smaken är som baken! om du gillar öl som smakar socker och äpple så ska du dricka missle öl! om du gillar MJÖD så ska du dricka dvärga öl! om du gillar alkohol ska du dricka svarta draken!
"om du gillar öl som smakar socker och äpple så ska du dricka missle öl! om du gillar MJÖD så ska du dricka dvärga öl!"
Det visar vad du vet om öl.
Ett: Missleöl är inte sötare än andra öl. Den är bara godare, med en mysig smak och ljuv beska som rullar över gommen och en knivskarp kant mellan ölet och skumkronan...
Två: Mjöd är inte öl. Ska man likna det vid något så är det mousserande honungsvin med humlesmak. Men det är definitivt inte öl.
Ja jag vet inte så mycket om öl. Men däremot så vil jag vet var dvärgarna får sitt malt å hummle i från? Och om jag inte har fel så är dvärga öl lite likt mjöd...
vad jag försökte säga var att det beror på vilket öl som smakar bäst.
Mvh Ezzy
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.