Re: Oj då, här kommer...
Kanske jag är stor i orden men tja du verkar inte direkt ha läst vad jag sa som svar till vad du sa... så jag börjar med att citera din första komentar..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Inläggare: Nostradamus
Vad gör du, det är juroligt med allas åsikter. Alla tror att deras åsikt och "Tro" är den rätta.
Det är ju så Krig startar, jag såg fram emot ett "Tredje världskrig", med star här på forumet...
"Look here Motherfucker, i don´t play Basketball. My name is Snoop Dogg i play Bitches"
<p><hr></blockquote><p>Aaa enligt tolkningarna som jag fick av denna
"Tredje världskrig" så vill DU ha flame wars här i
www.rollspel.nu eller hur ?
Du har antagligen sett forum där flamewars har på gått och om inte LÅT mig beskriva hur det ser ut..
9 gånger av 10 vinner folk argument genom att konstant förolämpa och envist sända in skit som ( Jag har rätt jag har rätt jag har rätt osv.. ) och många gånger är de som har energin till att "vinna" ett flame wars anagligen 10 åringar med för mycket fritid och för liten uppfostring, Eller så är de grälsjuka idioter som vägrar med ge att de teoretiskt kan ha fel..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Inläggare: hatten
*suck* kvantitet ÄR inte kvalite...
När ska folk lära sig det NÄR ska USA lära sig det NÄR ska du Nostra lära dig det..
Det finns gott om forum där folk använder "flame wars" för att "vinna" disktionerna ofta tio åringar utan förmåga att argumentera eller föra fram vettiga argument dränker sina motståndare genom ren envishet och idioti..
Här på forumet har vi viss cencur genom att förolämpningar och gräl utan mening stängs genom sådant kan vi äntligen få tag i ett forum med kvalite..
Livet är en gåta utan enkla svar.
<p><hr></blockquote><p>SÅ mitt svar på din fråga var att kvalite är inte lika med kvantitet och kvantiet på diskutionernas längd ÄR det enda som man kan få när man tillåter flame wars som du verkar vilja.
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>
Inläggare: Nostradamus
...hatten, stor i sina ord när han gömmer sig bakom en monitor. Men det är väl så dagens ungdom är, tuffa när dom e hemma
bakom en dator. Sen kommer dom utanför mammas hus, så blir dom genast skygga och rädda och försöker så fort som möjligt att ta sig in igen.
Vem fan har slängt ut sig "idioti", det är dom som kommer och moppsar dig.
"Look here Motherfucker, i don´t play Basketball. My name is Snoop Dogg i play Bitches"
<p><hr></blockquote><p>Ja jag är stor i orden både framför och bakom en monitor om du vill diskutera med mig så bor jag i Luleå mitt namn är John Carlsson och jag har inget emot att få besök eller att argumentera.
Ja du har rätt många av dagens ungdommar verkar lämna folkvettet och artigheter hemma när de är i ett distutions forum *suck* fast mycket med det har att göra med skolan som stressar och ingte stödjer ungdommarnas utveckling och utbildning.
Men hur dagens ungdom har med MIG att göra är inte riktigt klart specielt inte med tanke att jag är född 1974 och klart måste anses som *suck* vuxen.
och jag tvivlar på att dom som häver ur sig idioti klarar av att komma och mopsa mig.
*Hmm* Snoop Dogg låter som något man kan hitta i ett avlopps dike eller på MTV spelande samhäls fientlig musik.
Aaa nog vet jag att våra sociala samhälle inte direkt stödjer ungdommar och så vilket psykologisk får unga att söka sig till en alternativa sätt att nå social status och framgång genom exempel viss gängverskamhet och illegala aktiviteter mycket på grund av att dom känner sig svikna av samhället och folket och de därmed även lagarna som motverkar deras egna chanser att bli något.
SÅ på många sätt kan man säga att gäng som bildas i svea eller utomlans är en symtom för ett samhälle som sviker de ekonomiskt svaga inom landet därmed tvingar folk att söka sig till en gemensamhet utanför lagen.
Tyvär för dessa lågutbildade är att för att öka sin egen sociala rang måste gängen ha fiender då samhället tycks för starkt vänder de sig emot vanligt arbetande folk och emot andra gäng och börjar slåss.
Det leder i sin tur att vanligt arbetande folk börjar skänna sig fientligt inställd till de fattiga gängen som bryter mot lagar och riskerar sitt liv...
NÄ hoppas att gängen i svea inser att folket är inte deras fiender EU och Politkerna är fiender...
Livet är en gåta utan enkla svar.