Nekromanti Mitt 1801:a inlägg...

Balderk

Swashbuckler
Jaha, nu har jag skrivit 1800 inlägg (klantade till det och slösade det 1800e på ett mindre bra inlägg :gremsmile: ) och det vill jag på något sätt fira. Så jag är okreativ och gör som alla andra. Skriver ett inlägg om vilka på forumet jag uppskattar mest. Om ni inte finns med på listan så behöver det inte betyda att jag ogillar er, men det kan det väl också göra antar jag :gremlaugh: .

Moderatorerna först:

Gardener:
Måste få vara med på en sån här lista, utan honom hade vi ju inte varit här idag. Tack! Även om jag kanske kan verka otacksam och så ibland så är jag det verkligen inte... (väntar dock fortfarande på forumsuppdateringen så jag kan byta namn till Balderk :gremsmirk: ). Jaja, du ska veta att du betytt mycket.

chrull: Ah, lätt den schysstaste moderatorn. Gillar serier (vilket är bra) gillar pirater (också bra) och är allmänt trevlig. Nice haircut d00d!!!111

Daniel Schenström
Tecknar bra. Är trevlig på IRC. Spelar AD&D. Fick mig att skriva det här inlägget (make it count var nog de exakta orden).

Ymir: Tortyrmästaren som blivit forumnefarit. Skriver ruskigt bra (nästan så jag blir avis) och drar sig inte för att kalla sig ett pretto (synd bara att jag misslyckades så drastiskt när jag spelade De utan hjärtan). Kan nog hålla med honom om mycket faktiskt. En trevlig kille.

Arvidos: Den flummigaste adminen. Bryr sig väldigt mycket om andra vilket ska beundras. Du är en uttilist så det skräller om det. Du är ju en av de få jag träffat på riktigt och du är minst lika schysst i verkligheten. Skulle gärna spela med dig som spelledare nån gång.

Storuggla: Härligt mysflummig och diggar precis som jag att läsa. Väldigt trevlig. Kommer alltid att minnas din och waliums (och några flers) keso-diskussion (även om jag inte var en användare vid tillfället har jag läst den senare). Hur kan man ogilla honom?

XertaiX: Min kompis och spelledare som introducerade mig till forumet, vilket han förmodligen kommit att ångra. :gremlaugh: 'nuff said!

Yassilus: Mycket trevlig kille och forumets ärkenörd ( :gremgrin: ). Mycket trevlig att snacka med och rolig.

Netfeed: Min medspelare på kulturforumet (fast jag kommer aldrig förlåta dig för att du skriver mer än mig där :gremwink: ) och som jag fantasyälskare. Nu ska jag få skriva för hans hemsida vilket kommer bli roligt. Tack för att du tippsade mig så många gånger om A Song of Ice and Fire, det bästa fantasyeposet genom tiderna.

Kornella: Vi hade några trevliga månader i vrållådan ihop med bronsålderssnack och mycket annat. Synd bara att jag inte hunnit läsa nått bronsåldrigt ännu för det är ju så intressant. Väldigt generös och snäll. Måste nästan börja hänga i vrållådan igen.

troberg: Den högst stigande raketen på forumet. Jag kommer ihåg när jag i september i fjol märkte att jag bara hade 100 inlägg färre än dig (var väldigt inläggsinriktad då) så jag nyss blivit krigare och hade runt 250 inlägg. Det har blivit en del fler för dig sen dess :gremlaugh: . Hur som helst, jag är tacksam för alla datagrejjer du hjälpt mig med, våra wrestling-diskussioner var roliga förut också och alla böcker du tippsat mig om. Den forumit jag skickat flest PM till :gremsmile: . Ja, du är trevlig du med!

Dnalor: Min finne på hornhoinnan. Du kan mycket du Dnalor och dessutom är du ju min norrlandsbroder. Trevligt var det att träffa dig också (kommer även ihåg att jag sneglade lite på dig på tåget hem från GothCon och tänkte "unbdrar om det där är Dnalor" men inte vågade gå fram riktigt, nu vet jag ju iaf att det verkligen var du.)

Andra personer jag uppskattar är: Black Dwarf, Rising, Krille, Walium, Naug, Johan K.

Jag hoppas verkligen att jag inte glömt någon nu som tycker han/hon förjänar det. Om det är fallet får ni gärna skicka mig ett PM.

/Balderk

Ackerfors

Alas, your rapids!
Grattis Herr_Balderk!!

Yassilus: Mycket trevlig kille och forumets ärkenörd ( :gremgrin: ). Mycket trevlig att snacka med och rolig.

Rubriken fick du för att du kallade mig ärkenörd... :gremtongue:

Nej, men Grattis på dig Balderk! Det är en ära att bli omnämnd i din jubileumstråd. Tack! :gremsmile: Hoppas du skriver fler inlägg snart så vi kan fira nästa jubileum snart! :gremsmile: Och så vill jag se lite fler, nya, intressanta trådar på rollspelskulturforumet nu.

Johan K

Gammal & dryg
Wrnu, en trevlig rollspelssida !

Kan ju inte annat än att hålla med dig !
Du & alla andra är välldans trevliga att prata med här på wrnu.. Det går ju inte att förneka !
Vrållådan & att man idlar & sådant lite på #rpgonline gör ju att man lär känna folk på ett "annat" sätt.. =)
För den delen, grattis till ditt 1800:a inlägg :gremgrin:

Netfeed

Swashbuckler
erkän, du gjorde denna posten bara för att skaffa dig ytterligare poster för att komma för mig till 2000? jag har iaf det viktigare 1000 sträcket mwhaha :gremwink:

nåväl congrats och tack för att du nämnde mig... nu är mitt forum liv komplett... jag har blivtt nämnd av balderk :gremsmile:

Sodivra

Champion
Schysst grabben, tack. Det verkar som jag inte kom med bara för att jag ligger tvåa på Topp Inlägg-listan. :gremsmile:

Det verkar bli tradition att dedikera tacktrådar till sina vänner.. Vi kanske behöver någon sorts standard snart. Undrar vem som började med det, överhuvudtaget? Ajusstdetja, det var nog jag. :gremgrin:

Undrar bara hur det känns att aldrig komma med på en.. Nåja. Då kanske man inte är bekant nog för att bry sig. Eller?
Nåja, som sagt. Skriv på du. Du gör dig väl i kanalen och på forumet.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Vi kanske behöver någon sorts standard snart. Undrar vem som började med det, överhuvudtaget?

Jag tror det var Black Dwarf som startade i och med det här inlägget innan han gjorde värnplikten... Men jag kan ju förstås ha fel... :gremsmile:

Balderk

Swashbuckler
Re: Varför just 1800? [ANT]

Det är klart. Jag kände helt enkelt för det... har ju aldrig gjort något sådant här inlägg förut så det var helt enkelt på tiden.

Förresten så kommer jag på att jag glömde dig nu :gremsmile:
Och det är ju inte bra eftersom att jag verkligen respekterar dig och din åsikt. Desutom fick ju du mig att köpa Tribe 8 som jag förvisso inte läst ännu men det var ju trots allt det första rollspelet jag köpte, jag lovar att jag ska läsa det någon dag också, det jag läst har ju faktiskt varit riktigt bra. Dessutom är du ju riktigt schysst också (hade du inte varit det hade jag nog inte respekterat dig, men men).

/Balderk, gillar att fira

Balderk

Swashbuckler
Re: Grattis Herr_Balderk!!

Rubriken fick du för att du kallade mig ärkenörd...
Jo, jag antar att jag förtjänade det (Båda är ju sanningen också så...). Om det är till någon tröst i dessa svåra tider så blev jag riktigt överraskad över att du ägda alla i nördighet. Trodde det skulle vara Krille, troberg eller någon jag inte haft så mycket kontakt med.

Och så vill jag se lite fler, nya, intressanta trådar på rollspelskulturforumet nu.
Jo, det vill jag också. Sitter och funderar på inlägg nästan varje dag (fick jag som jag ville skulle jag skriva ett nytt intressant inlägg varje dag) men oftast kommer det väl inget ur det tyvärr (den senaste var mer en nöd tråd för att det forumet stod så fruktansvärt stilla).

Tack för gratulationen också.

/B

Balderk

Swashbuckler
Undrar bara hur det känns att aldrig komma med på en.. Nåja. Då kanske man inte är bekant nog för att bry sig. Eller?
Exakt, de flesta här har jag ju pratat med på IRC också och de jag inte pratat med där har jag ju snackat med via PM eller diskuterat med på forumet. Jag lär ju känna dem bättre då. Ett bra exempel här är vitulv, jag respekterar verkligen honom och han verkar riktigt schysst och så men jag har inte haft tillräckligt kontakt med honom. Så även om han skulle platsa i tråden kan jag inte gärna ta med någon jag inte haft mycket kontakt med, så läser du det här vulf så vet du vad jag känner.

Nåja, som sagt. Skriv på du. Du gör dig väl i kanalen och på forumet.
Tackar, jag hoppas vi får möjlighet att träffas igen. På GothCon 19 kanske :gremsmile:

Schysst grabben, tack. Det verkar som jag inte kom med bara för att jag ligger tvåa på Topp Inlägg-listan.
Klart du inte gjorde.

/Jonas

Balderk

Swashbuckler
nåväl congrats och tack för att du nämnde mig... nu är mitt forum liv komplett... jag har blivtt nämnd av balderk
Haha! Såklart det är, lika bra att sluta posta nu när din lycka är på topp :gremsmirk:

erkän, du gjorde denna posten bara för att skaffa dig ytterligare poster för att komma för mig till 2000? jag har iaf det viktigare 1000 sträcket mwhaha
Klart jag gjorde! Varenda post räknas. Jag har redan planerat in en till sån här tråd till mitt 1850-inläggs jubileum och ett till var femtionde inlägg efter det :gremgrin:
Du fick 1000 men du ska fan inte få 2000 det ska jag se till! :gremsmile: Och allt ingår i planen till att bli Ängel före dig.

/Balderk

Balderk

Swashbuckler
Re: Wrnu, en trevlig rollspelssida !

Jo, vrållådan och IRC funkar bra för att lära känna folk mer än genom deras inlägg. Lite synd att jag inte frekventerar vrållådan längre dock. Får kanske börja med det igen.

Och tackar.

/Balderk, som kanske egentligen borde skrivit det här inlägget när han blev magiker men inte kom att tänka på det förän nu.

Johan K

Gammal & dryg
Yepp, klart man gör !

Visst, så tycker jag att man ska besöka #rpgonline & vrållådan. Det är, som sagt, 2 trevliga ställen & man lär känna vrandra lite bättre. Om man nu vill det.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Grattis Herr_Balderk!!

Jo, jag antar att jag förtjänade det (Båda är ju sanningen också så...). Om det är till någon tröst i dessa svåra tider så blev jag riktigt överraskad över att du ägda alla i nördighet. Trodde det skulle vara Krille, troberg eller någon jag inte haft så mycket kontakt med.

Till och med jag fick en chock. Jag skyller på att testet är missvisande. :gremgrin:

Jo, det vill jag också.

Jag ska försöka hjälpa till att liva upp forumet lite men det känns som om allt redan diskuterats där. Vi får se vad framtiden ger. :gremsmile:

Tack för gratulationen också.

Det var så lite så, Balderk! :gremsmile:

chrull

Stockholm Kartell
Men herregud.

Här sitter man och tänker "åh nej. ännu ett 'titta vad duktig jag är'-inlägg. det orkar vi inte klicka på..." Sen så gör man det ändå. Och vad ser man :gremgrin:

Och att du inte tycker jag är trevlig på irc förstår jag :gremlaugh:

tack tack.

Balderk

Swashbuckler
Just det! Tack, Mina rommerska siffror sitter inte så bra, måste ha missat ett X och lagt dit ett I. GothCon 28 menar jag såklart. Tack för rättningen. :gremsmile:

/Balderk

chrull

Stockholm Kartell
Re: Men herregud.

Haha! Av vilken anledning förstår du det?
vissa egenheter

vissa länkar jag postar :gremgrin:

sen glömde jag ju att säga: Jag hoppas det blir många fler av dina inlägg!

och:

ARR Matey!

chrull