Nekromanti Mitt 1801:a inlägg...

Balderk

Swashbuckler
Re: Grattis Herr_Balderk!!

Jag ska försöka hjälpa till att liva upp forumet lite men det känns som om allt redan diskuterats där. Vi får se vad framtiden ger.
Något sådant finns inte. Det är bara att tänka nyskpanade så kommer man lätt på något som inte diskuterats förut. Har det diskuterats för mer än ett år sedan eller nått så är det ju inte hela världen heller.

Till och med jag fick en chock. Jag skyller på att testet är missvisande.
Skyll ifrån dig bara, precis som jag skyller ifrån mig angående mitt nuvarande användarnamn. :gremgrin:

-Balderk

Balderk

Swashbuckler
Re: Men herregud.

vissa egenheter
vissa länkar jag postar
Äh, och det jag skulle förtälja för dig är att du nog är den (efter [Bastion]) som jag nog uppskattar och gillar mest på IRC, glömde bara skriva om det. Dina egenheter och länkar är bara härliga och roliga. Det är alltid trevligt att snacka med dig. Så nu vet du det.

sen glömde jag ju att säga: Jag hoppas det blir många fler av dina inlägg!
Tack, och jag hoppas att huvuddelen av mina inlägg i fortsättningen kommer vara mer kvalitativa än huvuddelen av de 1800 jag lämnat bakom mig :gremsmile:

Arr Matey!

-Balderk

Balderk

Swashbuckler
Re: Going limp! HARRRRRRRR! [OT/ANT]

Haha! Harrrrrrrrrrrrrr!

Om du vill veta det så uppskattar jag dig på irc också :gremlaugh:
Men inte på forumet dock, eller jo... det gör jag väl. :gremsmirk: Skulle vara roligt att spela med dig som spelledare igen, i ett äventyr som kanske passar båda dig mig och de andra mer (eller i ett scenario som liknar DUH där vi faktiskt kan spela bra).

/Balderk, fortsätter att komma ihåg folk han missat.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Right back at ya! [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Foggmock

Myrmidon

IRC is teh win.

Och forumsdelen har ju sin naturliga förklaring. Du är D&D-Woddare och jag säger inte så mycket på kulturforumet. Vi hamnar helt enkelt inte i samma sorts diskussioner.

Ni är välkomna ner när jag har fått min bäddsoffa. Från tonårsrum till fullfjädrad nöjeslokal med fyra sovplatser på ett par minuter. :gremlaugh:

[ Hypnos] Om inte annat ses vi på BSK. För du ska komma, det vet du.[ /Hypnos]

EDIT: Oj, Hypnostaggarna funkade inte. När kommer det support för det, Gardener? :gremgrin:

Sodivra

Champion
En tur genom forumarkiven.

Nej, jag tänkte mer på det här inlägget. Det var därför jag skrev "Ja just det ja, det var ju jag.." efter meningen du citerade. Kom på det inlägget, som är det första sådana jag kan minnas*, medans jag skrev det här inlägget. (Visserligen så gjorde Keno ett tackinlägg som detta var en respons på, men vi får nog se dessa inlägg som någon sorts Liststrukturerade Erkännanden eller så.. Tackinlägg har ju funnits hur länge som helst. :gremwink:)

<font size=0>*Och det som Arvidos inte minns på forumet, det FINNS inte.**
**Lögn iofs, jag har inte så mycket koll på Eonforumet som är en hel värld i sig..</font>

Balderk

Swashbuckler

Ni är välkomna ner när jag har fått min bäddsoffa. Från tonårsrum till fullfjädrad nöjeslokal med fyra sovplatser på ett par minuter.
king! det skulle vara skitroligt!

[ Hypnos] Om inte annat ses vi på BSK. För du ska komma, det vet du.[ /Hypnos]
Jag skulle gärna komma. När är det? Jag har ingen vidare koll på konvent tyvärr. Ska man redan ha anmält sig så är det ju försent.

Och forumsdelen har ju sin naturliga förklaring. Du är D&D-Woddare och jag säger inte så mycket på kulturforumet. Vi hamnar helt enkelt inte i samma sorts diskussioner
Precis, det skulle väl vara på rollspelsforumet vi krockar då och då men det är ju inte särskilt ofta, jag är rätt inaktiv där pga av att det mesta är spelledar-trådar (var mer aktiv där förut av någon jävla anledning).

-B-derk

Foggmock

Myrmidon

...fast det bästa vore om ni kom på Fogges rollspelskollektiv nästa sommar. Då ska jag tömma min sommarstuga på Öland och så får betrott folk komma och bo där och leka allt möjligt i nån vecka eller så. Ett par hundra meter till badet, ett par hundra meter till Ölands köpstad, tio minuter med bil till Kalmar Centrum (om man kör olagligt:gremgrin:), sex sängar med madrasser, en soffa med plats för en och en halv person, två platser inomhus för spel, en eller två utomhus.

Jag skulle gärna komma. När är det? Jag har ingen vidare koll på konvent tyvärr. Ska man redan ha anmält sig så är det ju försent.

Allhelgona, typ. Jag har ingen koll på när man ska anmäla sig och så, men de har ju en hemsida (egentligen skulle jag länka till den nu, men jag orkar inte. ta google eller nåt. :gremtongue:)

Balderk

Swashbuckler

...fast det bästa vore om ni kom på Fogges rollspelskollektiv nästa sommar. Då ska jag tömma min sommarstuga på Öland och så får betrott folk komma och bo där och leka allt möjligt i nån vecka eller så. Ett par hundra meter till badet, ett par hundra meter till Ölands köpstad, tio minuter med bil till Kalmar Centrum (om man kör olagligt), sex sängar med madrasser, en soffa med plats för en och en halv person, två platser inomhus för spel, en eller två utomhus.
Ah, låter störtskönt! Jag är lätt på. Du får väl fråga bastion själv om han också är på (är han det inte kan jag försöka övertala honom). Skulle faktiskt vara riktigt roligt.

Allhelgona, typ. Jag har ingen koll på när man ska anmäla sig och så, men de har ju en hemsida (egentligen skulle jag länka till den nu, men jag orkar inte. ta google eller nåt.
Okej, jag får snacka med grabbarna om det. Jag åker gärna men det är ju en ekonomisk fråga också (undrar hur det är med tåg till borås från umeå). Får söka på det nu...

-Balderk

Netfeed

Swashbuckler
Du fick 1000 men du ska fan inte få 2000 det ska jag se till! Och allt ingår i planen till att bli Ängel före dig.

baah, jag är redan en ängel så det går inte...

Bunny

Crazy like a fool
Tack för att du tippsade mig så många gånger om A Song of Ice and Fire, det bästa fantasyeposet genom tiderna.
Så det är inte bara jag ( 1 och 2 ) som jämnt och ständigt tipsar om denna, intressant.

walium

Ganska töntig, faktiskt
I'm no player nomore

Ah, har den store walium reducerats till blott en ynklig bifigur i allas tacktal? En obemärkt kråka under rubriken "Övriga"? Förtjänar inte hans foruminsatser ett större erkännande än så? Var är mina fans? Var är mina lättfotade fruntimmer? Var är mina hyllningssånger? Varför har inte jag några dresserade dvärgar eller sjönsjungande sjöbjörnar? Varför? Buhuhuhu......

Grattis i efterskott Baldis! Du är en värdefull forummedlem, synd bara att du valt att bosätta dig i borte Antarktis. :gremwink: