Nekromanti Mitt liv som dotcom

Saxifrage

Hero
Det här har säkert någon gjort förut, men det är kul ändå. Det slog mig häromdagen hur kul det är att kolla upp sitt nickname som URL, dotcom eller annat. Saxifrage.com var väl inte jätteball, men den finns i alla fall. Rising.com hade jag nog vänta mig mer av, men Magoo.com var desto skönare. Fast svalast av alla är ju Johan K!

Så, var finns den coolaste nick-URL:en?

Gardener

Champion
Lite fusk, så gardener.se är ju lite tråkig, men gardener.com är ännu tråkigare och gardener.net verkar inte finnas. gardener.org verkar leda till cooks.com med en receptdatabas... Så jag har knappast den coolaste nick-URL:en. =P

Hittar inga andra roliga bland dom som är inloggade just nu heller. Den mest spännande var nog krille.com om The Adventures of Krille, och det var inte så spännande alls egentligen...

Dewil

Skrivbordsgeneral
Här!

Så, var finns den coolaste nick-URL:en?
Efter att ha kollat dewil.com (spam), dewil.eu, dewil.info, dewil.net (tomma) och dewil.biz (språkkonsult och webdesign) så hittade jag www.dewil.de som bara innehåller luffarschack! Det är ju coolast.

Dewil

Organ

Out of time, out of mind
En av mina innehåller hårdporr. Vilket betyder att jag är coolast på hela forumet. Håll till godo.

/Anders

-------------------------------------------

Johan K

Gammal & dryg
Haha !
Sicken soft sida, som hade mitt namn som url ! =)
Nästan så den passa de in på mig ju. :gremtongue:

Feuflux

omjonasson.se
Öde...

Varken feuflux.com, .se, .nu, .net eller .org fanns... men tanken bakom Feuflux var ju att ingen annan skulle heta det. Hette ju xeno33 på nätet innan nickbytet och på xeno-temat finns det miljarder folk. :gremtongue: