Nekromanti mitt namn

.113

Swashbuckler
och hur det ser ut på forumet...

mitt inloggningsnamn är alltså .113

men på mina poster står det 0.113, jag kan förstå varför, ur en rent mattematisk synpunkt, men det är ju liiiiite störande. Dock så kan jag leva med det ;)

Det jag däremot tänkte var om någon vet om det är ENKELT att ordna? Speciellt nu när ni håller på flytta forumet och det ändå blir lite pill med det hela. Däremot så tänker jag att ni har nog tillräckligt att göra så det här är mer en liten sidenote, går det ordna eller ni stöter på varför det är så, så fixa gärna, men kräver det en massa jobb så skit i det :) SÅ viktigt är det inte.

Tänkte bara nämna det så ni vet, tack på förhand i vilket fall!

Lukas

Mannen i Gult
.113;n146547 said:
och hur det ser ut på forumet...

mitt inloggningsnamn är alltså .113

men på mina poster står det 0.113, jag kan förstå varför, ur en rent mattematisk synpunkt, men det är ju liiiiite störande. Dock så kan jag leva med det ;)
För mig står det .113 på dina poster

.113

Swashbuckler
Hmm, nu står det faktiskt .113 och inte 0.113, mysko.. Ja men då var det inget problem då ;)

Jag heter så för att i högstadiet hade vi en bildlektion där man skulle komma på en logga som hade med ens namn att göra.. Mina initialer är JB så J = .1 och B = 13

Sen behövde jag namn på internet osv, då blev det tillslut att jag började använda det för .. ganska garanterat ingen annan som har något liknande ;)

Edit: Jo, såhär.. "Skapat av: .113" men "Senaste inlägg: 0.113" Det är där jag ser det :)

anth

Vetefan
Jag har lagt till denna infi i namnbytartråden så vi tar oss enn extra titt på det i samband med migreringen till nya forumsplattformen

.113

Swashbuckler
anth;n146578 said:
Jag har lagt till denna infi i namnbytartråden så vi tar oss enn extra titt på det i samband med migreringen till nya forumsplattformen

Ok, ja jag tänkte skriva där först men sen tänkte jag att det kanske inte riktigt har med det att göra, och som sagt det verkar bara vara på "senaste inlägg" och det stör mig inte jättemycket. Men råkar ni se det så kan ni ju trixa till det :)

.113;n146561 said:
Jag heter så för att i högstadiet hade vi en bildlektion där man skulle komma på en logga som hade med ens namn att göra.. Mina initialer är JB så J = .1 och B = 13
Och jag som trodde du var en fanatisk läsare av Gunnerkrigg Court. Där förekommer talet 113 på massor av slumpmässiga platser.

.113

Swashbuckler
Mannen i skogen;n146641 said:
Och jag som trodde du var en fanatisk läsare av Gunnerkrigg Court. Där förekommer talet 113 på massor av slumpmässiga platser.

Hmm, måste ju helt klart kolla in det. Det förekommer ganska ofta för mig också måste jag erkänna, som när vi fick random biobiljetter till nya star wars och jag hamnade på plats.. you guessed it! 113.

.113

Swashbuckler
Lukas;n146648 said:
Jag blir lite sugen på att prova att regga 0.113 och se om det går

Det bästa vore ju om du då i senaste inlägg stod som .113 och annars som 0.113 (alltså tvärtom vad det står för mig).