Men sluta tjata
"
Hans sifferinlägg har jag pressat på honom för att han ska skicka in som artiklar med vår nya, häftiga, bildsaknande knapp, men han vill inte. Inte skriva om dom till nya artiklar heller."
1. Jag vill inte ha mitt namn under något som jag själv finnner till 90% klart, vilket "artiklarna" jag skrev/skriver är.. Jag vill dessutom ha respons på "artiklarna" och därför postar jag dem som inlägg istället för artiklar, då folk i regel anser att artiklar är färdiga..
2. I senaste "artikeln" om att beskriva miljöer så var det ingen som utnyttjade den knappen-utan-bild för att rekommendera mitt artikelinlägg som artikel.. Antagligen tycker alla här på forumet att mina artiklar passar lika bra som artiklar som jag gör? (alltså inte alls i detta format)
3. Du har inte sagt något till mig om att skriva om dem till nya artiklar..
4. "Artiklarna" finns inofficiellt samlade på ett ställe där de är någorlunda omskrivna till hänsyn av de kommentarer jag fått från svarsinlägg..
5. Jag
har egna planer för mina "artiklar".. Jag vill dock inte säga vad, för att inte skapa några förväntningar på saker jag antagligen inte kommer att uppfylla..
6. Jag har fått förfrågningar från minst 3 användare om att de vill ha mina artiklar på sin hemsida.. Helt ok från min sida, eftersom de frågat.. Dock vill jag poängtera att artiklarna inte är på något sätt avslutade..
7. När jag ändå är och skriver om detta så får jag passa på och tacka så hemskt mycket allt beröm.. Det är skitroligt att få höra alla positiva kommentarer, både i inlägg, via PM och när vi träffas i verkligheten.. Jag vill även säga att det var du
Arvidos som faktiskt
fick mig att börja skriva artiklarna då jag insåg att jag kanske hade något att lära ut till andra rollspelare..
Slutligen.. Nej, jag tycker inte trycka ut trådar (nu gäller det inte bara mina "artiklar") vore smart av massor av olika synpunkter.. Dock för många för att jag ska hinna med att skriva dem nu, då jag har tidspress (LinCon!).. Om ni tänker till lite kanske ni kommer på det själva..
/[color:\\"green\\"]Han[/color], vars användarnamn blir ett riktigt namn när ägande-"s" läggs till på slutet