Nekromanti Mjölk

Nightowl

Champion
Spenvarm, direkt från juvret på en fyllig italienska, under månens sken på den silkesvadderade durken i en gondol i Venedig.

I got nothing. Mjölk som mjölk. Den ska vara kall, i alla fall.

Erik

brukar bara dricka Arlas gröna mjölk... Brukade dricka den blå mjölken när jag var mindre otroligt nog :gremshocked: Men nu är jag mer erfaren :gremwink:

Gammaldags mjölk vill jag minnas är väldigt gott att använda till t.ex. oboy, men har också för mig att det är relativt dyr mjölk :gremtongue:

Arfert

Facit
White Russian, förmodligen... mjölk kan man ju bara dricka om man häller sprit i den. ...eller kakaopulver.

G

Guest

Guest
Jag gillar inte mjölk, för när jag skiter kommer den ut lika dan igen, tillagad med mat funkar dock konstigt nog.

/Zorbeltuss

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Norrmejeriers Mellanmjölk är godast.

Arlas är bara bisarrt äcklig.

Organ

Out of time, out of mind
Mjölk är för dibarn och kalvar! :gremelak:

Personligen använder jag nästan bara mjölk till att ha i kaffet. Och som den typiske nollåttan jag är väljer jag naturligtvis den som ger bäst latteskum. :gremgrin:

/Anders

Organ

Out of time, out of mind
Re: OT

Jag slösade bort den tid jag borde använt till att skriva nåt om mjölk med att fundera över varför den här sortens trådar alltid får fler svar än trådar som handlar om rollspel. Och fort går det också!
Vad kom du fram till?

/Anders

Gordeg

Hero
Re: OT

Vad kom du fram till?
Ungefär samma som Bobby här intill, det är kravlöst och det går snabbt att skriva ett kort inlägg om vilken mjölk man dricker, eller vilken sorts raklödder man använder, eller sitt favoritpålägg, eller något annat vardagligt.
Detta är ganska vanligt här och det förstärker känslan av att rollspel.nu är en sorts community (som jag tror Rising var först med att konstatera).

Gordeg

magoo

Hero
Lingonsylt i mjölk är kalasgott!

Fast hittills har jag inte träffat någon annan som gillar det, de flesta förfasas av bara tanken.