Skaparna av kartan är jag, Tobias Tranell och @StyrmanKänner mig jätte korkad. Vet att kartan bygger på en förlag, men är det ditt hantverk vi ser på bilden? Anledningen att jag frågar är för att jag verkligen gillar hantverket jag ser
Vi planerar att ha en större övergripande världskarta så om allt går enligt plan så får du som du vill!Jag gillar den svartvita kartan ovan, och den har med flera av de saker som inte finns på Kopparhavskartan.
Jag hade också gillat en större karta, kanske över hela eller halva planeten, eller åtminstone med alla kontinenter helt omgivna av hav.
Kartan ovan är (ungefär) Kopparhavskartan + 50% i nord och öst, och +5% i väst.
Jag förstår såklart att det är extra arbete med sådant som inte alls kommer detaljeras.
Jag förstår att det finns fördelar med att lämna saker öppna, utanför karta (vi är just nu utanför kartan i vår kampanj i Kopparhavet).
Jag hade kunnat önska mig en hel världskarta namngiven ungefär "Hela Altor (?) avbildat i biblioteket i HOXOH" (eller någon annan stad).
Med färre detaljer och mer svepande namn ju längre bort från kopparhavet man kommer.
Kanske handlar detta mer om att stilla min nyfikenhet, än att det är så praktiskt användbart.
Apropå kartor, vi har haft mycket stor glädje med den svartvita digitala kopparhavskarta som publicerades till Kopparhavets hjältar för att rita sådant specifikt för vår version, tillfälliga influensområden, för att illustrera olika saker för olika grupper, inzoomning för att rita in detaljer, vegetation och så vidare. Finns det någon chans att nya kopparhavskartan och Ereb altorkartan kommer i dylik version?Vi planerar att ha en större övergripande världskarta så om allt går enligt plan så får du som du vill!
Det löser vi utan problem!Apropå kartor, vi har haft mycket stor glädje med den svartvita digitala kopparhavskarta som publicerades till Kopparhavets hjältar för att rita sådant specifikt för vår version, tillfälliga influensområden, för att illustrera olika saker för olika grupper, inzoomning för att rita in detaljer, vegetation och så vidare. Finns det någon chans att nya kopparhavskartan och Ereb altorkartan kommer i dylik version?