kalcidis
Hero
Det är så att jag håller på att skapa en kampanj där man spelar efter 'den stora katastrofen'. Självaste 'thingen' med äventyret/kampanjen är att spelarna inte ska veta om att hela spelet håller på på jorden. Det ska istället komma som en överraskning på slutet (kan tänka mig att det kommer vara skoj att analysera de såkallade fornlämningarna efteråt när man vet vad det hela handlade om, dessutom 'planet of the apes'? Naaah /images/icons/laugh.gif).
MEN problemet är att jag är tvungen att ge spelarna en karta under spelets gång och undrar därför om den kartan jag skapat är för uppenbar. Jag tänker inte säga vilken del av jorden den ska föreställa (de kommer ju de inte veta) så om ni ser vad det är för plats meddetsamma så säg gärna det. Ni få gärna föreslå ändringar/modifieringar också om ni vill.
Vad tycks förresten om äventyrs idéen?
mvh
/joakim kalcidis
MEN problemet är att jag är tvungen att ge spelarna en karta under spelets gång och undrar därför om den kartan jag skapat är för uppenbar. Jag tänker inte säga vilken del av jorden den ska föreställa (de kommer ju de inte veta) så om ni ser vad det är för plats meddetsamma så säg gärna det. Ni få gärna föreslå ändringar/modifieringar också om ni vill.
Vad tycks förresten om äventyrs idéen?
mvh
/joakim kalcidis